دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 ارديبهشت 1395 - 11:24
به میزبانی واحد شیراز صورت گرفت

برگزاری مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی؛ فارس و تهران فینالیست شدند/ سومی به اصفهان رسید

مسابقات بسکتبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی با حضور 8 تیم از استان‌های فارس، تهران، البرز، اصفهان، همدان، خراسان، کرمان و مازندران به مدت 4 روز با حضور ناظران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس و شیراز به میزبانی واحد شیراز برگزار شد.
کد خبر : 79984

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این دوره از مسابقات به دلیل انصراف تیم مازندران در دو گروه سه و چهارتایی که قرعه گروه «الف» سه‌تایی و گروه «ب» چهارتایی برگزار شد.


تیم‌ها در دور مقدماتی به‌صورت دوره ای با هم به رقابت پرداختند که از گروه الف تیم‌های تهران و اصفهان و از گروه ب تیم‌های فارس و همدان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.


بازی‌های ضربدری هم بین تیم‌های همدان و تهران، فارس و اصفهان برگزار شد و تیم‌های تهران و فارس به فینال راه یافتند و تیم‌های اصفهان و همدان بازی رده‌بندی را برگزار کردند که تیم اصفهان با شکست تیم همدان به مقام سوم دست یافت و همدان چهارم شد.



دکتر حمزه سارویی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در مراسمی که بعد از بازی رده‌بندی برگزار شد، با قدردانی از دست اندرکاران و شرکت کنندگان اظهار کرد: «هدف ما از برگزاری این مسابقات در کنار تحصیل، ایجاد فضایی با نشاط جهت پرورش روح، جسم و تن شما دانشجویان است.»


وی با آرزوی موفقیت ورزشکاران در تمامی مراحل زندگی، گفت: «حمایت‌های دکتر میرزاده و نگرش دکتر دادگان در عرصه ورزش دانشگاه بسیار ارزشمند است به گونه ای که ما امروز توانسته ایم در این حوزه جایگاه خوبی در استان فارس و کشور به دست بیاوریم.»


به گزارش آنا، در این مسابقات جام و مدال‌های تیم سوم اهدا شد، تیم‌های البرز و مازندران به دسته دو سقوط کردند و تیم‌های فارس و تهران در دو بازی رفت و برگشت، فینال این دوره از مسابقات را برگزار خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته