دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1395 - 16:49
در سالروز تاسیس واحد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی پارس‌آباد با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند

کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان در سالروز تاسیس این واحد دانشگاهی با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان با آرمان‌های امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 79810

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس‌آباد مغان در این مراسم گفت: «دانشگاه آزاد اسلامی یکی از پرچم‌داران فرهنگ اسلامی در بسط و توسعه فرهنگ اسلامی و ایثار و شهادت، همیشه در انتقال اهداف شهدا به نسل های جوان و آینده تلاش کرده است.»


دکتر اکبر جعفری شاعرلر از استادان، کارکنان و دانشجویان خواست تا در سنگر علم و دانش و پژوهش، ادامه دهنده و رهروان راستین ولایت و شهیدان باشند.


فرمانده سپاه پارس‌آباد: ایران در تولید علم جزو برترین‌های دنیاست


به گزارش آنا، همچنین بسیج اساتید و بسیج دانشجویی واحد پارس‌آباد مغان به مناسبت سالروز شکست تاریخی حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس و تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارکنان با فرماندهی سپاه شهرستان در محل حسینیه ناحیه مقاومت پارس‌آباد دیدار کردند.


فرمانده سپاه پارس‌آباد با اعلام اینکه ایران اسلامی به تولید علم و پژوهش از سوی دانشگاهیان و دانشمندان نیاز دارد، اظهار کرد: «ایران در تولید علم جزو برترین‌های دنیاست و در دنیا با کشورهای تراز اول عرض اندام می‌کند.»


سرگرد مطلب شاهی با یادآوری دسیسه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان در راستای جلوگیری از پیشرفت ایران در حوزه‌های علمی، اقتصادی، نظامی، فرهنگی و سیاسی، گفت: «ایران اسلامی بعد از انقلاب برای ثبات و تامین امنیت و پیشرفت کشور بهای سنگینی پرداخته است. 17 هزار شهید ترور خود سند محکمی بر این ادعاست و استادان و دانشجویان بسیجی باید در حفظ و دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب تلاش کنند.»



وی درباره کمک‌های مستشاری ایران در عراق و سوریه، گفت: «ایران اسلامی برای حفاظت از کشور و دستاوردهای انقلاب و دفاع از اسلام، حد و مرزی نمی‌شناسد. ما برای تامین امنیت و شناساندن انقلاب اسلامی باید فراتر از مرزهای کشور اقدام کنیم. چه بسا اگر در عراق و سوریه حضور مستشاری نداشتیم باید با گروه تروریستی داعش که دست پروده آمریکا و برخی کشورهای عربی است در مرزهای کشور برای دفاع از حریم خود می جنگیدیم.»


فرمانده سپاه پارس‌آباد افزود: «درست است که در کشور مشکلاتی وجود دارد ولی تحقق و عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری و اتحاد و همدلی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد. اقتصاد مقاومتی یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی است که باید همه مردم دست به کار شوند و دانشگاهیان با ارائه ایده‌ها و طرح‌های کاربردی دولت و کشور را همراهی کنند.»


سرگرد شاهی خاطرنشان کرد: «راه مقابله با دشمنان و توطئه‌های آنان دفاع از نیروهای ارزشی، انقلابی و ولایی است. امروز کشور به بصیرت و همدلی نیاز دارد و همگان باید در این جهت قدم‌های مثبتی بردارند.»


به گزارش آنا، دکتر اکبر جعفری شاعرلر نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشگاه ارائه کرد و افزود: «موضوع اقتصاد مقاومتی از سرفصل برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی است که با طرح‌هایی همچون شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می‌کند تا نقش مهمی در تحقق منویات مقام معظم رهبری ایفا کند.»


رئیس واحد پارس‌آباد، گفت: «ایجاد چندین هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم در دانشگاه آزاد اسلامی نشان از توجه ویژه این دانشگاه مردمی به اقتصاد و معیشت مردم ولایت‌مدار ایران دارد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته