دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 ارديبهشت 1395 - 16:58

عضو هیات علمی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری به مرتبه دانشیاری ارتقا یافت

عضو هیات علمی گروه آموزش شیمی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری موفق شد با کسب شایستگی علمی و پژوهشی، با حکم دکتر حمید میرزاده، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرتبه خود را از استادیاری به دانشیاری ارتقا بخشد.
کد خبر : 79356

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر اشرف سادات شاه ولایتی عضو هیات علمی گروه آموزشی شیمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری است که توانست است با تلاش علمی و پژوهشی خود با پیشنهاد کمیته منتخب این واحد دانشگاهی و موافقت هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی، مرتبه علمی خود را به دانشیاری ارتقا بخشد.


در حکمی که از سوی رئیس دانشگاه صادر شده آمده است، موضوع ارتقای علمی شما در هفتادو یکمین نشست مورخ ۹۴/۱۲/۰۹ هیأت ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت که با تبریک از تاریخ ۹۴/۹/۰۷به مرتبه دانشیاری ارتقا می‌یابید.


در ادامه این حکم آمده است: امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاءخدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعهٔ علم و دانش گام‌های موثرتری بردارید.


این دانشیار دانشگاه دارای ۲۳ مقاله علمی است که ۱۴مقاله (WoS)، هفت مقاله علمی-پژوهشی وزارتین وISC و ۲ مقاله علمی -ترویجی است و تعداد ۱عنوان کتاب تالیفی، ۲ ثبت اختراع و ۴ طرح پژوهشی پایان یافته را در کارنامه علمی خود دارد. وی از سال ۹۱ تاکنون در سمت مدیر گروه شیمی و مهندسی صنایع شیمیایی فعالیت دارد.


شاه ولایتی دارای دکتری شیمی آلی با گرایش سنتز مواد آلی است و همچنین در زمینه سنتز و کاربرد نانو اکسیدهای فلزی فعالیت داشته و مقالات متعددی به چاپ رسانده است.


وی اسفند ۱۳۹۴ بدلیل کسب اکثریت آرای هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی دانشگاه آزاد به عنوان یکی از برگزیدگان علمی کشور، از سوی رئیس دانشگاه مورد قدردانی قرار گرفت و موفق به دریافت یک پایه تشویقی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته