دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1395 - 16:55
2 خبر؛

درخشش دانش آموزان سما اهواز در چهارمین جشنواره استانی نوجوان سالم

چهارمین جشنواره استانی نوجوان سالم به همت اداره آموزش و پرورش استان خوزستان و با میزبانی اداره آموزش و پرورش ناحیه 4 اهواز برگزار شد.
کد خبر : 79064

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، این جشنواره با هدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پر خطر، سوء مصرف مواد و آسیب‌های اجتماعی، به منظور شناسایی، کشف، پرورش و رشد و شکوفایی استعدادهای هنری و افزایش مهارت و سطح آگاهی دانش آموزان برگزار شد.



در این مسابقات دانش آموزان سما اهواز توانستند مقام اول در رشته نقاشی و مقام دوم در رشته نشریه دیوار را به خود اختصاص دهند.


برگزاری دومین جلسه پرسش و پاسخ با دانشجویان سما اهواز در سال 95


جلسه پرسش و پاسخ با حضور رئیس و معاونین آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما اهواز با دانشجویان در محوطه آموزشکده سما اهواز برگزار شد .


رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای سما اهواز در این دیدار با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی (ع) به حاضران و یادآوری نزدیک شدن به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان درباره شرکت همه اقشار جامعه در انتخابات اظهار کرد: «افرادی که براساس وظیفه و با نیت الهی در انتخابات شرکت می کنند، قطعاً زمینه ساز جلب رضایت الهی برای خود خواهند بود و وظیفه همه افراد جامعه به ویزه دانشجویان است که در این انتخابات شرکت کنند.»


سمیه محمدخانی با تاکید بر اینکه دانشجویان باید الگو ساز فرهنگ کتاب‌خوانی در جامعه باشند به دانشجویان اظهار کرد: «بودجه لازم برای خرید کتاب در اختیار آموزشکده قرار داده شده و دانشجویان می توانند لیست کتاب‌های درخواستی خود را به مسئولان آموزشکده تحویل دهند. »



دانشجویان نیز که با مشارکت خوبی در این جلسه حضور یافته بودند سوالات و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کردند که رئیس آموزشکده نیز با شنیدن تمامی درخواست‌ها و نظرات پاسخ‌های مناسب را به دانشجویان داد و در مواردی که نیاز به بررسی و پیگیری وجود داشت به معاونان خود دستورات لازم درباره بررسی را داد و قرار شد معاونان گزارش عملکرد خود را در این باره به رئیس ارائه کنند و در جلسه بعدی پرسش و پاسخ به اطلاع دانشجویان رسانده شود.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته