دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1395 - 12:15

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر: توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد وحدت از سیاست‌های مهم سپاه است

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد وحدت از سیاست‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر : 79028

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، فتح‌الله جمیری چهارشنبه شب در نشست با مسئولان شهرستان عسلویه و امام جمعه اهل سنت نخل تقی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، امسال را به نام سال " اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری کرده و باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و عینیت بخشیدن به منویات معظم له اهتمام ورزیم.


وی افزود: حمایت از تولید داخل یک امر مهم و ارزشمند است و موجبات تقویت اقتصاد و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان کشورمان می‌شود و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مسیر پیشتاز است.


فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی وحدت شیعه و سنی یک امر مهم و حیاتی برای جهان اسلام است و دشمنان از هیچ تلاشی برای اختلاف‌افکنی بین شیعه و سنی فروگذار نمی‌کنند.


جمیری تصریح کرد: در شرایط کنونی، شیعه افراطی انگلیسی و تکفیری‌های وهابی برای ضربه زدن به اسلام توسط استکبار ایجاد و حمایت می‌شوند که باید مراقب باشیم.


فرمانده سپاه استان بوشهر بیان کرد: توسعه اقتصاد مقاومتی و ایجاد وحدت از سیاست‌های مهم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و باید در این مسیر نهایت توان خود را به کار ببندیم.


جمیری یادآور شد: سرکشی به مناطق روستایی دوردست از برنامه‌های محوری سپاه است که به منظور خدمات‌رسانی بیشتر و موثرتر به این مناطق صورت می‌گیرد و تاکنون نتایج بسیار خوبی نیز در برداشته است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته