دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 ارديبهشت 1395 - 14:55
2 خبر/

معاون آموزشی دانشکده شیمی واحد علوم دارویی منصوب شد

معاون آموزشی دانشکده شیمی دارویی و مدیران گروه شیمی دارویی، فیتوشیمی و فناوری اسانس و Ph. D شیمی آلی واحد علوم دارویی در جلسه‌ای معرفی شدند.
کد خبر : 78916

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، در جلسه‌ای با حضور دکتر عباس احمدی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی واحد علوم دارویی، دکتر مهناز قمی رئیس دانشکده شیمی، مدیران گروه، کار‌شناسان آموزشی و پژوهشی دانشکده، معاون آموزشی و مدیران گروه شیمی دارویی، فیتوشیمی و فناوری اسانس و شیمی آلی این دانشکده معرفی شدند.


در این جلسه، دکتر رهام مظلوم به عنوان معاون آموزشی دانشکده، دکتر طناز زبردست به عنوان مدیرگروه شیمی دارویی و دکتر ملک حکمتی خطبه سرا نیز به عنوان مدیرگروه فیتو شیمی و فناوری اسانس و Ph. D شیمی آلی منصوب شدند.


در این جلسه همچنین از زحمات دکتر ژینوس عسگرپناه مدیر گروه سابق فیتوشیمی و فناوری اسانس قدردانی شد.


بازدید دانشجویان واحد علوم دارویی از شرکت داروسازی داروپخش


به همت معاونت دانشجویی- فرهنگی، تعدادی از دانشجویان رشته داروسازی این واحد به سرپرستی دکتر زهرا جعفری آذر، رئیس دانشکده داروسازی، با هدف ارتقای سطح اطلاعات علمی از شرکت داروپخش بازدید کردند.


در این بازدید دانشجویان از قسمت‌های مختلف شرکت (جامدات، مایعات و استریل) بازدید کرده و از سوی کار‌شناسان حاضر توضیحات لازم به دانشجویان داده شده و به سوالات دانشجویان پاسخ داده شد.


در پایان این اردو، با برگزاری کارگاه علمی، دانشجویان با بازار و تجارت داروسازی آشنا شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته