دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور ایوبی و مدیران جشنواره انجام شد

مانور در آخرین روز پیش از آغاز جشنواره جهانی فیلم فجر

آخرین مراحل آماده‌سازی کاخ جشنواره جهانی فیلم فجر، عصر دیروز با حضور حجت‌الله ایوبی و مدیران جشنواره انجام شد.
کد خبر : 78703

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، عصر دیروز رضا میرکریمی به همراه مدیران بخش های مختلف جشنواره جهانی فیلم فجر از جمله شادمهر راستین، جعفر صانعی مقدم، امیر اسفندیاری، علیرضا شجاع نوری، وحید اسفندیاری، کیوان کثیریان و... به بازدید از بخش های مختلف کاخ جشنواره پرداختند.


در این بازدید قسمت های مختلف کاخ از جمله بازار فیلم، پلاتوهای گروه های تلویزیونی، کافی نت، دفتر روابط عمومی جشنواره، وفتر دارالفنون، بخش گرافیک و ... مورد بازدید قرار گرفت.


همچنین صدا و تصویر سالن های نمایش نیز بررسی و تایید شد.


از دبگر بخش هایی که مورد بازدید دبیر و مدیران جشنواره قرار گرفت سالن فودکورت پردیس چارسو بود که کارت های مهمانان برای خرید از رستوران های فودکورت نیز همزمان با این بازدید بررسی و تایید شد.


همزمان با این بازدید و بررسی، اعضای گروه تشریفات و مترجمان جشنواره نیز در کاخ جشنواره حضور یافته و پس از یک جلسه توجیهی محل استقرار هر یک از افراد در قسمت های مختلف پردیس چارسو مشخص شد.


یکی دیگر از مواردی که مورد بررسی قرار گرفت کارت ورود افراد به کاخ جشنواره و گیت های ورودی بود که توسط مدیر تشریفات بررسی و تایید شد.


در میانه این شبیه سازی و بازدید، حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی به همراه جلیل اکبری صحت مدیر کل روابط عمومی سازمان سینمایی نیز به جمع مدیران جشنواره پیوستند و ضمن بازدید از قسمت های مختلف کاخ جشنواره و روند کار ستاد خبری و روابط عمومی که در حال آماده سازی و ارسال آخرین اخبار پیش از آغاز جشنواره، تحویل کارت های ورودی اهالی رسانه، آماده سازی کاتالوگ و هدایای خبرنگاران بودند، طی جلسه ای که در دفتر روابط عمومی جشنواره برگزار شد، از چگونگی روند پیشرفت امور مطلع شدند و همچنین از سایت، کاتالوگ و اپلیکیشن جشنواره نیز دیدن کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته