دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حکم مهدی شفیعی

رحمت امینی سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش شد

مهدی شفیعی مدیرکل هنرهای نمایشی، طی حکمی «سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی» این اداره را منصوب کرد.
کد خبر : 78653

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، مهدی شفیعی مدیرکل اداره هنرهای نمایشی طی حکمی رحمت امینی را به عنوان «سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی» این اداره منصوب کرد.


در این حکم آمده است:


«نظر به تخصص و تجربه جنابعالی و همچنین عضویت شما در شورای مرکزی نظارت بر نمایش به موجب این حکم به عنوان «سرپرست ارزشیابی و نظارت بر نمایش و دبیر شورای مرکزی» منصوب می‌شوید.


تلاش و تدبیر در ارتقای سطح کیفی آثار نمایشی در چهارچوب ضوابط و قوانین شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز آمد کردن و تسهیل در امور مرتبط با ارزشیابی و صدور مجوز آثار نمایشی و تعامل با هنرمندان در جهت تسریع فرایندها از اهم وظایف شورا در این دوره است.


امید که با تدبیر و تامل در امور محوله در رسیدن به اهداف والای فرهنگی کشور موفق و موید باشید.»


رحمت امینی، دکترای مطالعات عالی هنر از دانشگاه تهران، نویسنده، کارگردان و مدرس تئاتر است که در سوابق مدیریتی خود دبیری جشنواره تئاتر فجر، مدیریت شورای نظارت و ارزشیابی بر نمایش، مدیریت هنرهای نمایشی حوزه هنری را دارد.


رحمت امینی در جهاد دانشگاهی، حوزه هنری، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه تهران دارای سوابق متعدد علمی و مدیریتی بوده و حضور در شورای داوری و انتخاب آثار بسیاری از جشنواره‌های تئاتر را در پرونده کاری دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر رحمت امینی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته