دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1395 - 12:53

رئیس دانشکده آموزش معلمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه روسای دانشکده آموزش معلمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری برگزار شد.
کد خبر : 78182

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مشاور رئیس و مدیر کل حراست دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری در این مراسم از زحمات دکتر عباس ارجمندفر رئیس سابق دانشکده قدردانی و برای دکتر منصور امانی به‌عنوان رئیس جدید دانشکده آموزش معلمان آرزوی موفقیت کرد.


دکتر سید محمدرضا میرخان گفت: «در طول این دوران در این دانشکده فعالیت‌ها و اقدامات آموزشی، فرهنگی و عمرانی خوبی از سوی ارجمندفر انجام گرفته است.»


دکتر علی مظلومی فر معاون آموزشی و مهندس سید مهدی اورعی معاون عمرانی واحد یادگار نیز در این مراسم با قدردانی از زحمات ارجمندفر در زمان مسئولیتش در دانشکده آموزش معلمان از همکاری و همراهی وی با اعضای هیات رئیسه دانشگاه در زمان مسئولیتش در دانشکده آموزش معلمان قدردانی کردند.


در ادامه ارجمندفر با تشکر از مساعدت‌های دکتر سیدفرج الله موسوی رئیس واحد و اعضای هیات رئیسه در حل مشکلات دانشکده، با ارائه گزارشی به تشریح اهم فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و عمرانی در زمان مسئولیت خود در دانشکده پرداخت.


در پایان این مراسم حکم امانی به سمت رئیس دانشکده آموزش معلمان به وی ابلاغ و از زحمات ارجمندفر قدردانی به عمل آمد.


امانی عضو هیات علمی گروه تاریخ واحد شوشتر است که پیش از این رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایذه، معاون آموزشی واحد شوشتر و مدیریت گروه آموزشی تاریخ در مقطع کار‌شناسی و ارشد واحد شوشتر را عهده‌‌دار بوده است.


ارجمندفر مجددا در حکمی به عنوان معاون دانشکده آموزش معلمان منصوب و از زحمات دکتر محسن سرگردان در سمت معاونت دانشکده نیز قدردانی شد.


اعضای هیات رئیسه پس از انجام مراسم معارفه از قسمت‌های مختلف دانشکده بازدید کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته