دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هم اندیشی زنگنه و فعالان بخش خصوصی پتروشیمی

کسب و کار صنایع تکمیلی پتروشیمی رونق می‌گیرد

وزیر نفت از عزم این وزارتخانه برای رفع مشکلات و موانع فراروی توسعه صنایع تکمیلی پتروشیمی خبر داد.
کد خبر : 77553

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از شانا، بیژن زنگنه در نشستی صمیمانه با فعالان صنایع تکمیلی پتروشیمی، تولیدکنندگان و مدیران تعاونی‌های پلیمر و پلاستیک، ضمن آگاهی از جزئیات مشکلات و موانع آنها، دستورهای لازم را برای رفع این مشکلات صادر و راهکارهایی برای رونق کسب و کار در این صنایع ارائه کرد.


وی ضمن بررسی مشکلات مطرح شده افزود: وزارت نفت مصمم است، مشکلات و موانع در مسیر فعالیت صنایع تکمیلی پتروشیمی را برطرف کند و در این زمینه هر کاری لازم باشد، انجام خواهد داد.


دهمین نمایشگاه ایران پلاست با رویکرد «کسب و کار جهانی» و با حضور ٥٠٠ شرکت خارجی و ٤٠٠ شرکت داخلی برگزار شده است؛ آلمان، اتریش، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، اسپانیا، چک، سوئیس، هلند، دانمارک، روسیه، بلژیک، چین، کره جنوبی، تایوان، هند، سنگاپور، ترکیه، امارات متحده عربی، عراق، بحرین، پاکستان، آفریقای جنوبی و استرالیا از جمله کشورهای حاضر در این نمایشگاه هستند.


هیئت‌های تجاری از کشورهای عراق، پاکستان، ترکمنستان، افغانستان، هند، امارات، قزاقستان، آذربایجان، ترکیه، چین، بنگلادش، سوریه، ارمنستان، تاجیکستان، بلاروس، تونس و کنیا نیز از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته