دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
معاون وزیر تجارت بین‌الملل ایتالیا خبر داد

پوشش بیمه‌ای صد درصدی ساچه برای صادرات ایران و ایتالیا

معاون وزیر تجارت بین‌الملل ایتالیا گفت: همه برنامه‌های ما در ایران یک طرح سازمانی در این راستای است که ایتالیا می‌خواهد، روابط تجاری خود را با ایران به سطح پیش از تحریم برساند.
کد خبر : 77438

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، ایوان اسکالفاروتو در همایش تجاری ایران و ایتالیا که با حضور نخست وزیر ایتالیا در محل اتاق بازرگانی ایران اظهار کرد: هیات ایتالیایی به ریاست نخست‌وزیر اکنون در ایران است تا قراردادهای زیادی که میان ایران و ایتالیا امضا شده است را عملیاتی کنند.


وی به تاریخ چند هزار ساله دو ملت ایران و ایتالیا اشاره کرد و افزود: ما می‌خواهیم مردم این ارتباط تاریخی چند هزار ساله را در زندگی روزمره خود احساس کنند.


معاون وزیر تجارت بین‌الملل ایتالیا با بیان اینکه دیروز قرارداد مهمی در حوزه راه آهن امضا شد که تکمیل آن در زندگی روزمره مردم اثر می‌گذارد، تصریح کرد: تکمیل این قرارداد فاصله‌ها و زمان سفر را کاهش می‌دهد و برقراری روابط تسهیل می‌شود.


وی ادامه داد: شرکت بیمه ساچه چهار میلیارد یورو اعتبار برای تضمین صادرات اختصاص داده که یک پوشش بیمه‌ای صد در صدی برای صادرات است.


اسکالفاروتو با بیان اینکه اکنون نمایندگان بسیاری از بانک های ایتالیا در تهران هستند، عنوان کرد: خدمات مالی که بانک‌های ایتالیایی ارائه خواهند داد، این پیام را به جامعه جهانی می‌دهد که ایران مکانی امن برای بازرگانی است.


وی افزود: ارائه خدمات مالی در راستای سخنان رنتزی نخست وزیر ایتالیا است که می‌خواهد، بانک‌های بین‌المللی از حالت احتیاطی که نسبت به ایران دارند، خارج شوند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایتالیا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته