دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1395 - 10:56

تشریح سه عملیات آتش‌نشانی در 24 ساعت گذشته؛ از مرگ سرنشین میانسال و مقنی جوان تا تلاش برای نجات جان 5 نفر

سخنگوی آتش نشانی تهران از سه عملیات جداگانه در 24 ساعت گذشته خبر داد. مرگ کارگر گرفتار در چاه، تصادف مرگبار کامیونت و نجات دو مرد از شعله‌های آتش، سه حادثه‌ای بود که رخ داد.
کد خبر : 77082

جلال ملکی در گفت و گو با آنا، در رابطه با نخستین عملیاتی که امدادگران آتش‌نشانی انجام دادند، گفت: ساعت 10:52 دقیقه دیروز، طی تماس آتش‌نشانان فشم با تهران در رابطه با محبوس شدن کارگری 30 ساله در چاه، گروه نجات 10 با تجهیزات راهی محل شد. محل حادثه کارگاه ساختمانی بود که کارگران در حال حفر چاه داخل آن بودند. در عمق 6 متری دیوار چاه فروکش کرده بود و کارگر جوان زیر خروارها خاک مدفون شده بود.


وی ادامه داد: خاک محل بسیار سست بوده و احتمال ریزش مجدد آن وجود داشت. در نهایت با تاکتیک‌های خاص، کارگر جوان از چاه بیرون آورده شد. متاسفانه در این حادثه کارگر 30 ساله جان خود را از دست داده بود.


آتش سوزی در تعمیرگاه


سخنگوی آتش‌نشانی تهران در رابطه با آتش سوزی در تعمیرگاهی در خیابان حبیب الهی، خیابان تیموری شرقی، گفت: با اعلام این خبر ساعت 20:53 دقیقه شب گذشته، 3 ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی تنفسی، راهی محل شدند. طبقه اول یک ساختمان دو طبقه اختصاص داده شده بود به تعمیرگاه خودرو به وسعت حدود 200 متر و آتش از این تعمیرگاه شعله‌ور شده بود. دو خودروی شاسی بلند دچار حریق شده بودند و آتش در حال سرایت به طبقه بالا بود.


وی ادامه داد: آتش‌نشانان از سه جهت اطفای حریق را آغاز کردند و دو کارگر 23 ساله افغان و 30 ساله ایرانی که دچار سوختگی شده بودند توسط امدادگران نجات یافته و تحویل عوامل اورژانس شدند. عملیات ساعت 22:47 دقیقه پایان یافت.


تصادف مرگبار


جلال ملکی همچنین از تصادفی مرگبار در غرب به شرق بزرگراه یاسینی خبر داد و گفت: ساعت 58 دقیقه بامداد این خبر به آتش‌نشانان اعلام شد و دو ایستگاه در محل حضور یافتند. کامیونتی به علت نامعلوم از پشت به کامیونی زده بود. دو سرنشین کامیونت در اتاقک خودرو محبوس شده بودند و پس از ایمن‌سازی، دو سرنشین خودرو خارج شدند. راننده 32 ساله که در این حادثه آسیب دیده بود، تحویل عوامل اورژانس شد و متاسفانه سرنشین 50 ساله این کامیونت بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد. محل ساعت 2:04 دقیقه تحویل عوامل اورژانس شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آتش سوزی تصادف مرگ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته