دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 فروردين 1395 - 11:53

دیدار معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند با خانواده‌ شهدا

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند به همراه مدیر فرهنگی، جمعی از استادان و کارکنان واحد به مناسبت فرا رسیدن سال نو با هدف تجدید میثاق با شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهدا با خانواده‌ شهیدان حمید حاج جعفری، سید مجتبی کمالی و احمد طاهری دیدار کرد.
کد خبر : 76628

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حامد نامی هدف از برگزاری این دیدار را دلجویی از خانواده شهدا و اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و رهبر کبیر انقلاب عنوان کرد.


وی گفت: «سرزمین پاک ایران نیز بیش از هر جای دیگر، مفتخر به داشتن ارزش‌های والا و اصیلی است که نمونه آن را در کمتر جایی می‌توان یافت.»


معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند اظهار کرد:‌ «فرهنگ ایثار و شهادت» یکی از ارزش‌هاست که هم‌زمان با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و همیشه از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده است. پس از واقعه عظیم عاشورا، اعتبار و ارزش این فرهنگ در نزد ایرانیان دو چندان شده و جنبه تقدس و الهی نیز به خود گرفته است.


مدیر فرهنگی واحد پرند هم به نقل از رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان کرد: که پایه این بنای مستحکم جمهوری اسلامی، همین صبر شما، همین ایمان شما، همین استقامت شماست. این است که جوان‌های امروز ما را با گذشت سی سال از انقلاب این جور انقلابی بار می آورد که شما دارید نمونه جوانان مؤمن و انقلابی را می‌بینید و اینها همه به برکت اسلام است، به برکت قرآن است.


سیدعلی‌اصغر تقوی خطاب به مادران شهدا اظهار کرد: «اگر ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت شما شیر زنان ایران زمین نبود، خدا می‌دانست چه بر سر نهال نوپای انقلاب می‌آمد، شما دلاورزنان بودید که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می‌کردید تا یک وجب از خاک مقدس این سرزمین در دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد.»


مسئولان واحد پرند در پایان بازدید از خانواده‌ شهدا با اهدای لوح یادبودی از آنان قدردانی کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته