دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1395 - 13:17

حضور هنرمندان صنایع دستی در «عصر آفتابی» تا پایان تابستان

«عصر آفتابی» عنوان یک ایستگاه فرهنگی، هنری است که از یکشنبه 22 فروردین درفرهنگسرای امام (ره) برپا می‌شود.
کد خبر : 76398

به گزار ش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای امام (ره)؛ نمایشگاه و فروش محصولات با موضوع نقاشی روی شیشه (ویترای)، زیور آلات، شمع، عکس خانوادگی، گریم کودکان ،مشبک، حکاکی روی فلزات، کیف چرم با حضور هنرمندان صنایع دستی برگزار می‌شود.


همچنین به منظور آشنایی بیشتر شهروندان و مخاطبان با چگونگی تولید یا انجام هر یک از هنرهای موجود، هنرمندان برخی از رشته ‌ها به صورت زنده و با اجرای ورک شاپ، هنر خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهنده


آیین افتتاحیه عصر آفتابی 22 فروردین ، ساعت 17 با حضور هنرمندان حوزه تجسمی و نمایش کودک علیرضا دهقان برگزار می‌شود، این نمایشگاه تا پایان تابستان به کار خود ادامه می‌هد.


علاقمندان می‌توانند به‌منظور شرکت و بازدید از نمایشگاه« عصر آفتابی » از 21 فرودین تا 17 خرداد، ساعت 17 تا 30 به فرهنگسرای امام تهران‌ میدان قدس (تجریش) خیابان شهید باهنر بعد از سه راه یاسر خیابان امیر سلیمانی فرهنگسرای امام (ره) مراجعه کنند.


همچنین علاقمندان برای اطلاع بیشتر از آخرین اخبار برنامه‌ها و فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری شهر تهران و فرهنگسرای امام (ره) می‌توانند به نشانی ساب پورتال imam.farhangsara.ir و رسانه خبری www.fhnews.ir مراجعه کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته