دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کمالیان در گفت‌وگو با آنا تاکید کرد:

تلاش برای توسعه فضای سبز دانشگاه باید جدی باشد

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به ضرورت حفظ محیط زیست و درختکاری تاکید کرد: تلاش در راستای توسعه فضای سبز دانشگاه باید به طور جد انجام شود.
کد خبر : 7596

امین‌رضا کمالیان در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با بیان جایگاه بالای درختکاری در روایات، بیان کرد: توجه اولیاء و انبیاء به امر درختکاری نشان می‌دهد باید در امر درختکاری سهیم بوده و نسبت به حفظ منابع طبیعی کوشا باشیم.


این مسئول با بیان اینکه، ایجاد فضای سبز به ویژه در دانشگاه به عنوان محیط‌ علمی و آموزشی یک ضرورت است، عنوان کرد: توسعه فضای سبز در دانشگاه موجب نشاط و شادابی دانشگاه و بالا رفتن روحیه و انگیزه دانشجویان می‌شود.


وی گفت: حفظ و صیانت از منابع طبیعی یک وظیفه شرعی و اخلاقی است و مسئولان دانشگاه باید در راستای ترویج و تببین جایگاه درخت و منابع طبیعی در جامعه به عنوان یک جایگاه مقدس توجه ویژه داشته باشند.


معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان همکاری و مشارکت دانشجویان را در امر درختکاری و ارائه راهکارهای مناسب جهت تشویق دانشجویان به این امر را یک ضرورت برشمرد.


وی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در راستای تببین فرهنگ درختکاری در میان قشر دانشجو این است که دانشجویان جدیدالورود همزمان با ثبت نام در دانشگاه یک اصله نهال که این نهال دارای شناسنامه است غرس کنند تا علاوه بر توسعه فضای سبز دانشجویان یک یادگاری از خود در دانشگاه داشته باشند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته