دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1395 - 11:17

آغاز تبلیغات نمایشگاه کتاب تهران در ایستگاه‌های مترو

محمد صائبی معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران از آغاز تبلیغات بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در ایستگاه‌های منتهی به شهرآفتاب خبر داد.
کد خبر : 75894

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از ستاد خبری بیست‌ونهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محمد صائبی درباره تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه کتاب تهران در داخل ایستگاه‌ها و قطارهای مترو گفت: «با توجه به اینکه هرساله معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری متروی تهران تبلیغات و معرفی نمایشگاه کتاب تهران را در داخل ایستگاه‌ها در برنامه کاری خود دارد، امسال نیز تبلیغات در ایستگاه‌های منتهی به شهرآفتاب آغاز شده است.»


وی همچنین افزود: «به محض افتتاح ایستگاه شهر آفتاب، تبلیغات بیست‌و‌نهمین نمایشگاه کتاب تهران در داخل ایستگاه و قطارها آغاز خواهد شد.»


معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری متروی تهران اجرای برنامه های فرهنگی به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را در ایستگاه های انتهایی خط 1 از دیگر تبلیغات معاونت فرهنگی و اجتماعی متروی تهران ر این راستا اعلام کرد.


بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته