دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 فروردين 1395 - 09:39
در گفت‌وگو با آنا

مسعود رضاییان: ثبت قرارداد احمدزاده قانونی بود/ پژمان نوری مقابل پرسپولیس غایب است

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: هیچ کاری را غیرقانونی انجام ندادیم و همه کارهای ثبت قرارداد احمدزاده به صورت قانونی انجام شده‌ است.
کد خبر : 75752

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که شنبه هفته آینده باید در انزلی به مصاف پرسپولیس برود در چهارشنبه همان هفته به اهواز می‌رود تا با فولاد خوزستان دیدار کند. فاصله زمانی کوتاه بین بازی‌های ملوان باعث شد تا مسوولان این تیم از سازمان لیگ درخواست کنند تا زمان بازی آنها به فولاد را به عقب بیاندازد.


مسعود رضاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد درخواست باشگاه ملوان از سازمان لیگ برای تعویق بازی آنها مقابل فولاد گفت: «ما از فاصله زمانی کوتاهی که بین بازی پرسپولیس و فولاد برای ما حاکم بود اعلام نارضایتی کردیم و از سارمان لیگ درخواست کردیم تا زمان بازی دوم ما در هفته آینده را از چهارشنبه به روز جمعه موکول کند. اما باشگاه فولاد خوزستان به با برگزاری بازی در روز جمعه مخالفت کرد و در نامه دوم ما به فولادی‌ها از آنها خواستیم تا با برگزاری بازی در روز شنبه موافقت کنند.»


وی ادامه داد: «ما طی نامه کتبی از سازمان لیگ درخواست کردیم که با درخواست ما مبنی بر برگزاری بازی ما با فولاد در روز شنبه 28 فروردین ماه موافقت کند. اما تاکنون جوابی از سازمان لیگ برای ما ارسال نشد.»


رضاییان در رابطه با شکایت باشگاه شهرداری اردبیل از محمد احمدزاده مبنی بر ثبت غیرقانونی قرارداد او با باشگاه ملوان افزود: «ظاهرا باشگاه اردبیلی از احمدزاده و باشگاه ملوان شکایت کرده است. ما هم هیچ کاری را غیرقانونی انجام ندادیم و همه کارهای ثبت قرارداد ما به صورت قانونی انجام شد.»


مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص اوضاع مالی این باشگاه در سال جدید گفت: «بعد از بازی مقابل سپاهان مبلغی را به عنوان پاداش دراختیار بازیکنان و کادر فنی گذاشتیم و به دنبال آن هستیم تا قبل از بازی مقابل پرسپولیس هم مبلغی به عنوان پاداش به حساب بازیکنان واریز شود.»


وی در مورد وضعیت مصدومیت چند بازیکن اصلی ملوان و حضور آنها در بازی مقابل پرسپولیس بیان کرد: «چند بازیکن اصلی تیم از جمله نوری، زارع، ماهینی و کنعانی زادگان مصدوم هستند. وضعیت پژمان نوری از سایر نفرات وخیم‌تر است و احتمال غیبتش در بازی مقابل پرسپولیس وجود دارد اما کادر پزشکی نهایت تلاشش را می‌کند تا همه بازیکنان را به بازی روز شنبه برساند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته