دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1395 - 15:24

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی: «آن همه وعده که دادی نرود از یادت»

نمایندگان در جلسه علنی امروز -یکشنبه 15 فروردین- مجلس شورای اسلامی به رئیس جمهوری و تنی چند از وزرا تذکر کتبی دادند.
کد خبر : 75226

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، علیرضا منادی سفیدان، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز -یکشنبه15 فروردین- مجلس تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد:


محمدرضا رضایی نماینده جهرم به وزیر آموزش و پرورش؛ عدم پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان در شهرستان جهرم


بهرام بیرانوند نماینده بروجرد به وزیر رفاه؛ جلوگیری از اخراج 500 کارگر کارخانه نساجی بروجرد


عباس مقتدایی نماینده اصفهان به وزیر نیرو؛ ضرورت تامین آب کشت بهاره کشاورزان اصفهان بر اساس مصوبات قبلی در راستای جلوگیری از وارد شدن خسارت به آنان.


قاسم احمدی لاشکی نماینده نوشهر به وزیر راه؛ دریافت وجه پنج تا 25 هزار تومانی عوارضی قطعی چهارآزاد راه تهران چالوس برای 17 کیلومتر از بومیان منطقه و هدایت اجباری بومیان به جاده قدیم که جاده مرگ نام دارد.


ابراهیم کارخانه‌ای نماینده همدان به رئیس جمهوری؛ اعمال تحریم‌های پی در پی و نقض مکرر مفاد برجام و ایجاد فضای مدیریت شده آمریکا و عوامل آن در قبال انجام مبادلات مالی و بانکی جمهوری اسلامی ایران و ابراز نگرانی مستمر مقام معظم رهبری این سوال را مطرح می‌سازد که چرا از سوی هیئت نظارت بر اجرای برجام اقدام قاطع و متقابلی صورت نمی‌گیرد. ملت ایران منتظر عکس‌العمل صریح و بازدارنده این هیئت است.


سید راضی نوری نماینده شوش دانیال به وزیر جهاد کشاورزی؛ علت عدم پرداخت پول کشاورزان ذرت‌کار و پیگیری علت عدم کنترل بیماری تب برفکی در شهرستان شوش دانیال و به وزیر کشور؛ تسریع در رسیدگی به خسارت وارده به کشاورزان شهرستان شوش دانیال در اثر بارندگی و تگرگ در منطقه.


یعقوب جدگال نماینده چابهار به وزیر بهداشت؛ علت عدم شروع احداث درمان بستر شهرستان چابهار


حسین نیاز آذری نماینده بابل به وزیر کشور؛ با توجه به سیل روز 13 فروردین در شهرستان بابل و خسارت وارده به مزارع، راه‌ها و سر دهنه‌های کشاورزی و منازل مسکونی مردم ضمن تشکر از اقدامات انجام شده از سوی مسئولین شهرستان ضرورت توجه و تامین اعتبار برای رفع خرابی‌های مورد انتظار مردم.


شکر خدا موسوی نماینده اهواز به وزیر راه؛ علت عدم حل مشکلات روشنایی آزاد راه اهواز - بندر امام خمینی(ره) چیست؟ بعد از 10 سال از افتتاح آزادراه این مسئله هنوز حل نشده است و به وزیر نیرو؛ علت عدم تکمیل و بهره‌برداری از تنها کارخانه پسماند کلان شهر اهواز چیست؟


نادر قاضی‌پور و سید عنایت هاشمی نماینده ارومیه و سپیدان به وزیر نیرو؛ تسریع در احقاق حق آبه از رودخانه‌های مرزی، متأسفانه کشورهای همسایه نسبت به قطع آب اقدام کرده‌اند که به منطقه بسیار آسیب زده است.


علیرضا منظری توکلی نماینده بافت به وزیر صنعت؛ ساقیا آمدن عید مبارک بادت/ آن همه وعده که دادی نرود از یادت. وعده‌های مکرر فعال‌سازی پروژه فولاد بافت از یادتان نرود. مردم منتظر اقدام هستند‌.


قاضی‌پور نماینده ارومیه به رئیس جمهوری؛ پرداخت مطالبات فرهنگیان در سال 93 و 94 و حقوق حق التدریس‌ها و به رئیس جمهوری و وزیر رفاه؛ تسریع در افزایش حقوق کارگران عزیز و زحمتکش.


قادری نماینده شیراز به وزیر جهاد کشاورزی؛ تسریع در پرداخت خسارت زیان دیدگان محصولات بیمه شده کشاورزی زرقان شیراز.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته