دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1393 - 17:03

شرکت 110 نفر از کارکنان واحد خوی در مسابقات سراسری قرآن و عترت

به همت دفتر فرهنگ اسلامی و کانون قرآن و عترت (ع) واحد خوی، آزمون کتبی بیستمین دوره مسابقات قرآن و عترت ویژه کارکنان، همزمان با دیگر واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی امروز یکشنبه مورخ ۱۷/۱۲/۹۳ با استقبال خوب کارکنان در این واحد برگزار شد.
کد خبر : 7522

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا، اظهار کرد: تعداد ۱۱۰ نفر از پرسنل مومن و متدین این واحد دانشگاهی در این آزمون ثبت نام کرده بودند که از این تعداد طبق آمار ارائه شده حدود ۹۸ نفر در آزمون مذکور شرکت کرده‌اند.


غلامحسین ضیافتی با توجه به اینکه محور قرار دادن قرآن و عترت در تمامی شئونات زندگی ضامن سعادت دنیوی و اخروی انسان‌ها است، بیان کرد: ماهیت بشر برخلاف جمادات که در ‌‌نهایت کمال آفریده می‌شوند. برای تکامل نیازمند طی طریقی دشوار و طولانی هستند که با آموزه‌های دینی می‌توانند مراحل و مدارج بسیاری از اسفل سافلین تا اعلی علیین را عبور کنند.


مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی خوی تاکید کرد: در چنین شرایطی و برای پیمودن چنین مسیر دشواری رهبر و هدایتگری توانمند نیاز است و قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام بهترین راهنما و هدایتگر بشر هستند.


در این آزمون کارکنان در ۳ رشته زندگانی پیامبر، نماز و احکام به رقابت پرداختند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته