دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 فروردين 1395 - 16:10
در دیدار نوروزی با دانشگاهیان عنوان شد

تاکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی بر تغییر و نوآوری در سال جدید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی از کارکنان این واحد خواست تا علاوه بر تبدیل تهدیدها به فرصت، از فرصت های پیش آمده نیز حداکثر بهره را ببرند.
کد خبر : 74990

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، امروز شنبه 14 فروردین، استادان و کارکنان واحد علوم دارویی به مناسبت فرا رسیدن سال نو با رئیس و معاونان دیدار کردند.


در این مراسم دکتر سید مهدی رضایت، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی پس از تبریک فرا رسیدن سال نو و گرامیداشت یاد و خاطر گذشتگان بویژه دکتر شایورد، بنیانگذار واحد علوم دارویی، گفت: «در دنیای امروز اگر شبکه‌ای وجود نداشته باشد، کاری پیش نخواهد رفت و در واحد علوم دارویی این شبکه تشکیل شده و همگان به داد هم می‌رسند.»


وی از همه حاضران خواست تا با عشق و علاقه به سازمان خود و حفظ نیت خیرخواهانه در انجام امور به ذی‌نفعان اصلی دانشگاه که دانشجویان و والدین آنها هستند، خدمت کنند.


رضایت در سال جدید با تاکید بر تغییر و نوآوری در سازمان عنوان کرد: «در دنیای امروز اگر تغییری اتفاق نیفتد و سازمان‌ها مقابل تغییر مقاومت کنند، آن سازمان محکوم به فناست.»


رئیس واحد علوم دارویی از همه پرسنل خواست تا با عنایت پروردگار متعال، انگیزه و همتی بیش از پیش و با برنامه‌ریزی صحیح همچون گذشته اهداف عالیه دانشگاه را دنبال کنند و شاهد آثار آن در زندگی شخصی خود نیز باشند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته