دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مدیرعامل یک شرکت کارگزاری بیمه: فریب بیمه‌نامه‌های ارزان قیمت را نخورید

مدیرعامل یک شرکت کارگزاری بیمه از مردم خواست فریب حق بیمه‌های پایین و بیمه‌نامه‌های ارزان را نخورند،‌ چون هنگام دریافت خسارت با مشکل جدی مواجه می‌شوند.
کد خبر : 7481

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی آنا، حداد رضوی مدیرعامل کارگزاری بیمه تامین زندگی فردا امروز در نشستی خبری با بیان اینکه متاسفانه در ایران بر خلاف سایر کشورهای پیشرفته، کارگزارن بیمه نقش چندانی در بازار ندارند، افزود: کارگزاران بیمه مشاوران مردم در خرید بیمه‌نامه هستند و بیمه‌نامه خریداری شده را از هر جهت ضمانت می‌کنند.


او ادامه داد: مردم هنگام خرید بیمه‌نامه به مشاوری آگاه نساز دارند و این مشاور همان کارگزاری است که به همه اطلاعات شرکت‌های بیمه از جمله نحوه فعالیت، مدیران، میزان توانگری مالی و پرتفوی شرکت‌ها آگاهی کامل دارد.


وی با تاکید بر این که بیمه‌گزاران در صورت مشاوره با کارگزاران بیمه می‌توانند از خدمات جانبی نیز بهره بگیرند،‌ اظهارکرد: کارگزاران بیمه علاوه بر این که بیمه‌نامه را به بیمه‌گزار می‌دهند، هنگام بروز خسارت هم در کنار آنها هستند؛ کما این که در یک مورد شرکت بیمه از پرداخت خسارت اجناب کرد،‌اما کارگزاری ما بخش قابل توجهی از آن خسارت را پرداخت.


رضوی با اشاره به این که این کارگزاری در حال رصد بازار بیمه و شرکت‌های فعال در این بازار است، گفت: ما اطلاعات مالی آنها را تحلیل می‌کنیم و حتی بازار آینده آنها را هم پیش بینی می‌کنیم.


به گفته او، تحلیل‌های این شرکت نشان می‌دهد برخی شرکت‌های بیمه که هم اکنون به خوبی در حال فعالیت‌اند،‌ تا سه سال آینده جای خود را با برخی شرکت‌های بیمه کم کار عوض خواهند کرد.


او از ارائه خدمات "کمک رسانی" در کارگزاری‌های بیمه خبر داد و گفت: ما گاه تا 22 خدمت رایگان و اضافه بر بیمه‌نامه را به بیمه گزار ارائه می‌کنیم و از سوی دیگر پرداخت خسارت هنگام بروز حادثه را تضمین می‌کنیم.


وی همچنین به طراحی سه بیمه‌نامه جدید و ارائه طرح آن به بیمه مرکزی خبر داد و در پاسخ به سوالی مبنی بر این که این کارگزاری تا کنون چه تعداد بیمه‌نامه برای شرکت‌های بیمه دی و توسعه صادر کرده‌است، گفت: ما تا کنون هیچ بیمه‌نامه‌ای برای شرکت بیمه دی صادر نکرده‌ایم و برای بیمه توسعه نیز 8 بیمه‌نامه داشتیم که یکی از آنها با مشکل مواجه شد و مجبور شدیم خودمان بخشی از خسارت را پرداخت کنیم.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته