دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 فروردين 1395 - 13:30

مهلت ارایه مدارک برای دریافت طرح ترافیک ۹۵ تمدید شد

مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک از تمدید مهلت ارایه مدارک متقاضیان طرح ترافیک ۹۵ که واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند، به دفاتر خدمات الکترونیک شهر خبر داد.
کد خبر : 74785

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مصطفی قنبرنژاد با اشاره به اینکه مجوزهای طرح ترافیک ۹۴ تا پایان فرورزدین ماه اعتبار دارد، گفت: ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز تا پایان فروردین برای همه گروه های مشمول اعم از حقیقی، حقوقی و خبرنگاران تمدید شده است.


وی با بیان اینکه مشمولان دریافت آرم طرح ترافیک که تاکنون موفق به ارایه مدارکشان به دفاتر خدمات الکترونیک شهر نشدند تا پایان فروردین ماه می‌توانند با مراجعه به تمامی دفاتر خدمات الکترونیک شهر نسبت به ارایه مدارک خود اقدام کنند، گفت: این مهلت بار دیگر تمدید نخواهد شد.


مدیر واحد صدور آرم سازمان ترافیک تصریح کرد: تاکنون بالغ بر۸۰ درصد ای‌دی‌کارت‌های سال ۹۵ توزیع و آن دسته از متقاضیان اعم سهمیه‌بگیران و افراد حقیقی و حقوقی که ای‌دی‌کارت سال ۹۵ را دریافت نکرده‌اند به علت عدم ارائه مدارک در زمان مقتضی بوده است.


وی در ادامه با تاکید بر اینکه از چند سال گذشته محدوده طرح ترافیک و از سال گذشته محدوده زوج و فرد نیز مجهز به دوربین‌های پلا ک‌خوان شده است،گفت: ای‌دی‌کارت‌ها تنها جنبه استفاده در شبکه حمل ونقل ریلی و در موارد خاص مثل تشدید محدودیت‌های ترافیکی آلودگی هوا برای ارائه به ماموران محترم راهور را دارد.


وی یادآور شد: از یکم اردیبهشت ماه فقط دارندگان مجوزهای ۹۵ مجاز به ورود به محدوده طرح ترافیک وزوج فرد هستند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته