دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 فروردين 1395 - 12:11

5 تن در 2 تصادف وانت نیسان کشته شدند/ برخورد 2 پژو 5 کشته و 3 زخمی داد

جانشین رئیس پلیس‌راه راهور ناجا گفت: در 2 تصادف وانت نیسان 5 تن کشته شدند.
کد خبر : 74688

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سرهنگ قاسمیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سایت راهور با اشاره به مهمترین تصادفات 24 ساعت گذشته گفت: حوالی ساعت 8 صبح چهارشنبه بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در بیرجند خراسان جنوبی تمامی 7 سرنشین اتوبوس به طور سطحی مجروح شدند.
وی با اشاره به این که اتوبوس مذکور از تهران به سمت بیرجند در حال حرکت بود افزود: تخطی از سرعت علت این حادثه بوده است.
جانشین رئیس پلیس‌راه راهور ناجا به برخورد یک دستگاه پیکان به دلیل تجاوز به چپ با یک وانت نیسان در کیلومتر 25 محور روانسر - پاوه استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این حادثه دلخراش که ساعت نه چهارشنبه رخ داد متاسفانه سواری پیکان پس از تصادف دچار حریق شد و کاملا سوخت و دو تن کشته و یک تن مجروح شدند.
وی به انحراف به چپ یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر 17 محور غارعلیصدر استان همدان و برخورد آن با سواری پراید اشاره و تاکید کرد: در این حادثه نیز که حوالی ساعت هشت صبح چهارشنبه به وقوع پیوست سه تن کشته و یک تن مجروح شدند.
جانشین رئیس پلیس‌راه راهور ناجا گفت: همچنین حوالی ساعت 14:30 چهارشنبه در یکی از محورهای فرعی محدوده برازجان استان بوشهر بر اثر برخورد یک دستگاه پژو پارس با پژو 405 متاسفانه پنج تن کشته و سه تن زخمی شدند که علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راه در دست بررسی است.
وی با اشاره به آغاز دور بازگشت مسافران نوروزی تاکید کرد: با توجه به حجم بالای ترددها پیش‌بینی می‌شود بازگشت مسافران امروز و فردا با تاخیر زیادی رو‌به‌رو باشد لذا توصیه می‌کنیم رانندگان ضمن رعایت قوانین و مقررات رانندگی از تخلفات حادثه‌ساز بخصوص سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ و راست به طور جدی خودداری و با صبر و حوصله رانندگی کنند تا به سلامت به مبادی اولیه باز گردند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تصادف کشته نیسان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته