دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 فروردين 1395 - 13:04
فرمانده انتظامی تهران بزرگ خبر داد

کشف بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد افیونی در عملیات های نوروزی پلیس پایتخت

سردار ساچدی نیا گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی سال جاری،اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی، برخورد با خرده فروشان موادمخدر، و جمع‌آوری معتادان پرخطر و متجاهر در سطح شهر در دستور کار پلیس قرار گرفت.
کد خبر : 74612

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی آنا، سرتیپ پاسدار حسین ساجدی نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، ضمن اشاره به عملیات های مستمر پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت و برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر در محدوده شهر تهران، گفت: طی عملیات‌های انجام شده از سوی ماموران پلیس پایتخت در ایام نوروز 3 باند قاچاق مواد مخدر منهدم و اعضای آن دستگیر شده اند.


این مقام ارشد انتظامی با اشاره به خبر فوق افزود: با تلاش های صورت گرفته در این خصوص 847 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و بیش از 900 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده است.


وی همچنین به روند رو به رشد جمع آوری معتادان متجاهر زن و مرد طی 11 روز سال نو در شهر تهران اشاره کرد و گفت:پس از بررسی‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت 60 معتاد متجاهر زن و مرد جمع‌آوری و به کمپ‌های بازپروری طرف قرارداد با شهرداری تهران منتقل شده‌اند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش دو درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر و روانگردان از ابتدای سال نو تاکنون اشاره کرد و بیان داشت: طی این مدت 12 سرکرده اصلی و 278 توزیع‌کننده حرفه‌ای مواد مخدر در سطح شهر تهران شناسایی و دستگیر شده‌اند.


فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه بخش مهمی از توفیقات پلیس در عرصه مبارزه با قاچاق و توزیع موادمخدر مرهون همکاری شهروندان است، خاطرنشان کرد:مردم می توانند هرگونه اطلاعات و اخبار خود در زمینه قاچاق و توزیع موادمخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 با نیروی انتظامی در میان بگذارند.



انتهای پیام/

برچسب ها: دستگیری کشف
ارسال نظر
هلدینگ شایسته