دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 بهمن 1397 - 10:40
سردار زاهدیان خبر داد:

فعالیت 16 مسجد برای ساماندهی مشکلات اقتصادی معتادان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: تاکنون ۱۶ مسجد در زمینه ساماندهی معتادانی که مشکلات اقتصادی دارند فعال شده‌اند.
کد خبر : 356924
IMAGE11517637382675.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، سردار مسعود زاهدیان صبح امروز در حاشیه طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از مناطق مولوی، شوش و هرندی گفت: ستادی در پلیس مبارزه با مواد مخدر در بحث جمع‌آوری معتادان تشکیل شده است تا به صورت لحظه‌ای موضوعات مرتبط با این حوزه حل شود؛ از طرفی سهم دستگاه‌های مختلف نیز باید مشخص شود.


وی ادامه داد: کارهای سلبی در این مدت انجام شده و نکته مهم این است که خود مردم نیز باید پای کار بیایند و ۱۶ مسجد در این زمینه فعال شدند؛ از هر یک از مساجد می‌توان به عنوان یک پایگاه استفاده کرد و برنامه داریم تا افرادی را که مشکلات اقتصادی دارند، در پایگاه‌ها ساماندهی کنیم.


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا گفت: تمام توان خود را در بحث جمع‌آوری معتادان گذاشته‌ایم و از طرفی ستاد فرماندهی ناجا تمام امکانات را در اختیار پلیس پایتخت قرار خواهد داد.


زاهدیان اظهار کرد: مناطق شوش و مولوی از مناطق پرتردد تهران محسوب می‌شوند و موضوع معتادان دغدغه‌ای برای کسبه این مناطق شده است لذا در تلاش هستیم تا این مناطق را از وجود معتادان پاک کنیم.


وی در پایان گفت: برخی از معتادانی که در تهران هستند، از سایر استان‌ها به پایتخت آمده‌اند لذا این افراد بعد از شناسایی باید برای درمان به مراکز موجود در استان‌های خود منتقل شوند تا از حجم معتادان تهرانی نیز کاسته شود.


انتهای پیام/۴۱۱۰/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته