دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چالش استقلال برای انتخاب هافبک دفاعی

استقلال در حالی قرار است در تاریخ 15 فروردین ماه با استقلال خوزستان بازی کند که این تیم هنوز هم برای انتخاب زوج امید ابراهیمی با مشکلات زیادی روبرو است.
کد خبر : 74405
به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از ورزش سه، روزبه چشمی به دلیل پارگی رباط زانو نمی تواند تا پایان فصل برای استقلال بازی کند و آبی ها باید به دنبال جانشین مناسب برای او باشند. استقلال باید روز پنجشنه در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر با استقلال خوزستان بازی کند و این اولین آزمون آبی ها بدون روزبه چشمی است.


در بازی با هاماربی و با توجه به حضور امید ابراهیمی در اردوی تیم ملی زوج خرسند نیا و فرشید اسماعیلی در پست هافبک دفاعی بازی کردند، جالب است که بدانید اسماعیلی در این بازی یکی از بهترین بازیکنان استقلال هم بود و او می تواند در کنار ابراهیمی زوج هافبک دفاعی استقلال را تشکیل بدهد.


البته استقلال می تواند برای این بازی از زوج ابراهیمی و خرسند نیا هم استفاده کند ولی با توجه به خصوصیات مشترک این 2 بازیکن بعید است این اتفاق بیفتد.


با توجه به شرایط موجود مظلومی احتمالا برای بازی با مهمترین رقیب خود در راه قهرمانی مجبور است از زوج ابراهیمی و فرشید اسماعیلی استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته