دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 فروردين 1395 - 15:55

جهانگیری: آثار اقتصاد مقاومتی باید در زندگی مردم مشاهده شود

معاون اول رئیس جمهوری بر ضرورت فراهم کردن بستر مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی کشور تاکید کرد و گفت: در سال 95 باید آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی مردم مشاهده شود.
کد خبر : 74375

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز -یکشنبه ۸ فروردین‌ماه- در ادامه دیدارهای نوروزی با جمعی از وزرا، معاونان رئیس جمهوری، معاونان و مدیران دستگاه های اجرایی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی این مطلب را مطرح کرد.


وی با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، از حضور پرشور مردم ابراز خرسندی کرد و با تاکید بر ضرورت فراهم نمودن بستری مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست برنامه ای جامع برای حل مشکلات بنگاه ها و واحدهای تولیدی کشور تدوین کنند تا شاهد راه اندازی و رونق بخش تولید در کشور باشیم.


معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه امسال باید با روحیه جدی تر وارد کار و تلاش شویم خواستار برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای رونق بخشیدن به بخش مسکن شد وافزود: لازمه تحول در بخش های مختلف تولیدی نظیر سیمان و فولاد ایجاد تحرک در بخش مسکن است و دست اندرکاران این وزارتخانه باید تدابیر لازم را برای این منظور بیاندیشند.


جهانگیری از تکمیل و اجرای برنامه های دولت الکترونیک به عنوان یکی از اولویت های جدی دولت یاد کرد و گفت: یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی شفاف سازی است و الکترونیکی شدن فرآیندها گام مهمی در جهت شفاف سازی امور و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم خواهد بود.


وی اظهار امیدواری کرد با تلاش همگانی سال 95 سال رونق و شکوفایی اقتصاد کشور و مشاهده نتایج و آثار تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.


در این دیدارها وزرا، معاونان رئیس جمهوری و دیگر مسئولان با تبریک سال نو گزارشاتی از برنامه های در دست اقدام دستگاه اجرایی خود به معاون اول رئیس جمهوری ارائه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته