دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تبریک و آرزوی سلامتی بازیگر «خواب تلخ» برای استاد شجریان

بازیگر «خواب تلخ» در پیامى ضمن تبریک ایام نوروز براى استاد شجریان آرزوى سلامتى کرد.
کد خبر : 74182

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم «خواب تلخ» در متن این پیام آمده است:


«پیام نوروزی آقا اسفندیار بازیگر فیلم سینمائی «خواب تلخ»


بنام خدای رفتگان و خدای ماندگان


اول از همه خدا را شکر می‌کنم که عمری به من داد تا نوروز باستانی 95 را به شما تبریک بگویم، امسال برای پیرمردی مثل من بهترین سال عمرم بود، اول اینکه فیلمم، «خواب تلخ» بعد از 12 سال اکران شد، دوم اینکه توانستم در فیلم کوتاهی که در اصل آنونس این فیلم بود بازی کنم و برایش یک سیمرغ بگیرم و سوم اینکه مردم با استقبالی که از این فیلم کردند آبروی من را در این سال‌های آخرعمری خریدند!


از شما چه پنهان، وقتی آقا محسن گفت قراره «خواب تلخ» بعد از این همه سال اکران بشه گفتم: «والله چوب به مرده زَدنه! آخه مردم بین این همه فیلم شهری و آپارتمانی که پر از هنرپیشه‌های جوون و خوش بر و روئه حوصله دیدن یک فیلم شهرستانی با یک پیرمرد مرده‌شور را ندارند!» ولی خدا به دل مردم انداخت و تو این فصل بد اکران فیلممون فروش بالایی کرد، اونم با چهار تا سینما که فقط روزی یک‌بار فیلممون را نمایش می‌دادند، ولی باز هم خدا رو شکر!


به آقا محسن گفتم بیا قسمت دوم «خواب تلخ» را کار کنیم ولی اون اعصابش به خاطر اکران نشدن فیلم جدیدش خُرد و خاکشیره و حتی حوصله لبخند زدن هم نداره! البته تقصیر خودشه، از اول بهش گفتم امیدت به خدا باشه نه دولت امید، ولی گوش نکرد!


سرتون را درد نیاورم من که الان خوشحال و خوشبختم و حتی بر خلاف آقا اسفندیار «خواب تلخ» دیگه از عموعزرائیل هم نمیترسم. چون فیلمم اکران شده، مردم هم پسندیدند، چند تا پیام هم برای رئیس جمهور پوتین و انتخابات مجلس و مراسم چهارشنبه سوری دادم که کلی لایک خورد و انگشت شصت از مردم گرفت و عاقبت به خیر شدم!


من این عید سعید باستانی را به همه ایرانیها چه اونایی که «خواب تلخ» را دیدند و چه اونایی که ندیدند تبریک می‌گویم. نوروز را به همه ایرانی‌ها در هرکجای این جهان گِرد و با هر عقیده و مرامی که هستند، تبریک می‌گویم.


نوروز را به استاد شجریان هم تبریک می‌گویم و امیدوارم خداوند سلامتی کامل به ایشان عنایت بفرماید که با هنر، مردم‌داری و آزادگیش در تاریخ این مملکت عمر جاودان دارند.


ان‌شاء‌الله سال 95 سال مهربانی باشه، مهربانی بین چپ و راست، بین تند و میانه، بین یقه آخوندی و کراواتی! بین تماشاگرهای صدا و سیما و تماشاگرهای ماهواره! بین خواننده‌های روزنامه کیهان و روزنامه شرق!


بیایید در این سال میمون و خجسته دست به دست هم بدهیم (البته اگر به هم مَحرم هستیم) و این مملکت را آباد کنیم تا نسل بعد راحت‌تر از ما در آن زندگی کند. نوروز به کامتان و خداوند همه ما را رحمت کند!


ارادتمند مردم ایران، اسفندیار بازیگر «خواب تلخ» – نوروز 95»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته