دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 فروردين 1395 - 12:08

اطلاعیه شماره 6 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 95 / برنامه‌ریزی و حفظ آرامش در ترافیک

اطلاعیه شماره 6 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 95 صادر شد.
کد خبر : 73777

به گزارش گروه فرهنگی آنا، در اطلاعیه شماره 6 ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ویژه نوروز 95 آمده است:



یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ


یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ


یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ


حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ


ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تبریک آغاز سال «اقتصاد مقاومتى؛اقدام و عمل» به تمامی هموطنان عزیز کشورمان و همه فعالان و دست اندر کاران ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها با توجه به تعطیلات پیش رو، توصیه‌هاى ذیل را جهت رفاه حال گردشگران و مسافران اعلام می‌نماید:


✓ با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارندگی در مناطق مختلف کشور هموطنان عزیز قبل از سفر نسبت به برنامه ریزی و انتخاب مقصد سفر و محل اقامت خود اقدام نمایند.


✓ هموطنان عزیز طی تماس با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان‌ها از برنامه‌هاى فرهنگی تدارک شده توسط دستگاه های عضو ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها شامل بازارچه‌های خیریه و نمایشگاههای صنایع دستى،هنرهای سنتی، اطلاع حاصل نموده و دیدن نمایند.


✓ به مسافران عزیز پیشنهاد میشود شرکت در برنامه ها و مراسمی که ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها با محوریت ایام نوروز تدارک دیده اند را در برنامه خود قرار دهند.


✓ هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جادها به شماره 141 از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه 134 از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و سپس برای سفر خود برنامه‌ریزی نمایند .


✓ مسافران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک‌های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری به‌عمل آورده و از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده ها، اطراف رودخانه‌ها و سایر نقاطی که موجب ترافیک می‌شود خودداری کنند.


در پایان ستاد مرکزی ضمن تأکید بر اهتمام و تلاش مضاعف ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ها در تمامی بخش‌های حمل و نقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و ... هماهنگی کامل کلیه واحدهای مسئول را برای خدمات‌رسانى شایسته به مسافران و گردشگران ضروری می‌داند.»


سامانه جامع اطلاعات گردشگری و پاسخگویی به شکایات 09629


سامانه اطلاع رسانی پیامکی جاذبه های گردشگری 7070


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته