دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 16:15
در مراسم روز درختکاری؛

طباطبائی: باید بذر مهر و محبت را در محیط کار آموزشی و درمانی خود رواج دهیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی واحد تهران گفت: با الهام از روح بخشندگی و سخاوت درخت، بذر مهر و محبت را در محیط کار آموزشی و درمانی خود رواج دهیم.
کد خبر : 7293

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر سید محمود طباطبائی در مراسم روز درختکاری با حمایت از طرح کاشت درخت و به منظور حفظ و گسترش فضای سبز اظهار کرد: درخت یکی از پرثمر‌ترین نعمت‌های پروردگار متعال بوده و درختکاری یکی از سنت‌های پسندیده‌ای است که در دین مبین اسلام بویژه از سوی پیامبر«ص» و ائمه معصومین «ع» سفارشهای موکدی بر آن شده است.


این مسئول با توجه به جایگاه و رسالت خطیر گروه علوم پزشکی در تامین سلامت و بهداشت جامعه گفت: همانطوری که وجود درخت و فضای سبز موجب محیط سالم و هوای پاک و سبب زیبایی و شادی و طراوت در محیط زندگی می‌شود، ما نیز باید بکوشیم تا با الهام از روح بخشندگی و سخاوت درخت، بذر مهر و محبت را در محیط کار آموزشی و درمانی خود رواج دهیم.


وی با نقل روایتی از امام حسین (ع) از زحمات خالصانه مسئولان، استادان و کارکنان دانشگاه تقدیر کرد و گفت: خداوند کسانی را که مسئول رفع مشکلات مردم هستند مورد لطف و نعمت خود قرار می‌دهد و من از همه شما همراهان همرزم خوب خودم که در سنگر علم و دانش تلاش می‌کنید تشکر می‌کنم، شمایی که همچون درختانی تناور تلاش می‌کنید فضای دانشگاه را با تلاشهای خستگی ناپذیر خود با طراوت و سرزنده نگاه دارید تا فرزندان و دانشجویان جوان ما بتوانند در فضایی پر از آرامش خاطر و سرشار از مهربانی و احترام به کسب دانش بپردازند تشکر می‌کنم.


در پایان این مراسم با هماهنگی و برنامه ریزی دکتر علی سلگی مشاور اجرائی واحد هر یک از معاونان و مسئولان ارشد دانشگاه، به نشانه احترام و همدلی برای ایجاد فضای سبز و هوای پاک، ده اصله نهال در محوطه حیاط دانشگاه کاشته شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: درختکاری غرس
ارسال نظر
قالیشویی ادیب