دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 اسفند 1394 - 11:31

واحد بوکان مجری همایش علمی تخصصی صلح و گفت‌وگو در اندیشه امام خمینی (ره)

همایش علمی تخصصی صلح و گفت‌‌وگو در اندیشه امام خمینی (ره) با همکاری معاونت دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان برگزار می‌شود.
کد خبر : 72687

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، هدف از برگزاری این همایش آشنایی بیشتر با سیره نظری و عملی بنیانگذار جمهوری اسلامی است که در اردیبهشت سال ۹۵ با حضور اندیشمندان و پژوهشگران حوزه اندیشه امام خمینی (ره) در این واحد برگزار می‌شود.


در راستای برگزاری همایش امام خمینی (ره) که پیام آور وحدت است، کمیته علمی همایش برای دریافت مقالات با محورهای بررسی تطبیقی صلح و گفتگو در اندیشه امام امام خمینی (ره) و سیاستمداران اسلام گرای معاصر، تأثیر و کارکرد صلح و گفت‌وگو در اندیشه امام خمینی (ره) بر روابط فرهنگی و اجتماعی جامعه، تأثیر و کارکرد صلح و گفت‌وگو در اندیشه امام خمینی (ره) در ایجاد فرهنگ و تمدن، کارکرد صلح و گفت‌وگو در اندیشه امام خمینی (ره) بر ایجاد جامعه جهانی، تأثیر صلح و گفتگو بر سعادت بشری از دیدگاه امام خمینی (ره)، مبانی فقهی و کلامی صلح و گفت وگو در اندیشه امام خمینی (ره)، مبانی قرآن و حدیثی صلح و گفت‌وگو در اندیشه امام خمینی (ره) فراخوان داده است.


استادان، پژوهشگران، دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند تا تاریخ ۵ اردیبهشت ۹۵ مقالات خود را درباره این محورها به دبیرخانه کمیته علمی همایش ارسال کنند.


چکیده مقالات در یک صفحه و اصل مقالات حداکثر در ۱۵ صفحه به صورت تایپ شده در قالب نرم افزارWORD به پست الکترونیک iau. boukan. peace@gmail. com ارسال شود.


به مقالات برگزیده علاوه بر ارائه در همایش و انتشار در کتاب مجموعه مقالات همایش و دیگر مجلات معتبر داخلی، جوایزی اهدا می‌شود.


علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره موبایل ۰۹۱۴۴۸۸۰۰۸۹ (آقای حمزه‌زاده دبیر همایش) تماس بگیرید و یا به پایگاه اینترنتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان و کانل همایش در تگرام مراجعه کنید.


زمان برگزاری همایش: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵- پایگاه اینترنتی: https://www.iau-boukan.ac.ir/ کانال رسمی همایش: https://www.Telegram. me/iau_boukan_peace پست الکترونیک: iau.boukan.peace@gmail. com و آدرس دبیرخانه همایش: آذربایجان غربی- بوکان، بلوار استاد هه‌ژار روبروی شهرک فرهنگیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوکان است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب