دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1394 - 16:37
3 خبر/

برگزاری آزمونEPT دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تهران مرکزی

آزمون اختصاصیEPT ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی با شرکت 3هزار و 472 نفر برگزار در واحد تهران مرکزی برگزار شد.
کد خبر : 72487

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آزمون EPT سال 94 ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی روز جمعه 21 اسفند ماه در مجتمع ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در سلامت کامل به کار خود پایان داد.


آزمون EPT ویژه دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی است و توسط همین دانشگاه به منظور سنجش سطح زبان عمومی متقاضیان آن برگزار می شود.


تمامی دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در صورت دارا نبودن مدرک بین المللی زبان انگلیسی با نمره تعیین شده از سوی دانشگاه، موظف به شرکت در آزمون EPT و کسب حداقل نمره قبولی در آن هستند.


سمینار آشنایی فضایی و آشنایی با مسابقات ماهواره‌ی مکعب ایرانی


سمینار آشنایی فضایی، توانمندی‌های کشور در این حوزه و آشنایی با مسابقات دانشجویی ماهواره‌ی مکعب ایرانی با حضور جمعی از دانشجویان و استادان در دانشکده فنی و مهندسی واحد تهران مرکزی برگزار شد.


دکتر محسن جهانشاهی عضو هیات علمی و مدیر گروه مهندسی کامپیوتر واحد تهران مرکزی به تشریح فناوری پرتاپ ماهواره در ایران و مقایسه آن با سایر کشورها پرداخت.


مهندس سرادقی مدیر کل ماهواره‌ی سازمان فضایی ایران و دبیر فنی مسابقات ماهواره‌ی مکعب ایرانی– نیز در جمع دانشجویان و استادان دانشکده فنی واحد تهران مرکزی به خودباوری و اطمینان از توانمندی چشمگیر کشور در تولید بومی انواع ماهواره تاکید داشت.


سرادقی درباره دانش ساخت ماهواره ها اعم از :تاریخچه فضایی، مفاهیم مرتبط، شرایط مورد نیاز برای پایداری در مدار، تکنولوژی های موقعیت یابی، مدار های ژئو، قسمت های مهم ماهواره، رشته ها و تخصص‌های مناسب برای هر قسمت، کاربردهای ماهواره‌ها در حوزه های مختلف، روش های پرتاب ماهواره، ویژگی های ماهواره های بومی سخنانی ایراد کرد.


وی در مورد مسابقات این حوزه با عنوان ماهواره مکعب ایرانی که توسط سازمان فضایی ایران برگزاری می شود توضیحاتی ارائه داد.


این سمینار به همت گروه مهندسی کامپیوتر با هدف آشنایی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی با این حوزه از فناوری، تشکیل کار گروه هایی برای شرکت در مسابقات ملی و بین المللی و همچنین جذب در صنعت برگزار شد.


قهرمانی تیم فوتسال دانشجویان خواهر واحد تهران مرکزی در مسابقات استان


تیم فوتسال دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی توانست عنوان قهرمانی را در مسابقات قهرمانی استان تهران به خود اختصاص دهد.


مسابقات منطقه‌ای فوتسال استان تهران دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی واحد تهران مرکزی برگزار شد و تیم دانشجویی واحد تهران مرکزی توانست مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد.


اعضای تیم فوتسال دانشجویی خواهر واحد تهران مرکزی با مربیگری ربابه کشیمیری و سرپرستی فروغ بلاغتی و با حضور بازیکنان دانشجو خواهران: سپیده زرین راد، مونا خلیلی، نیلوفر اردلانی، منصوره متصدی‌زاده، پریسا محمدزاده، مریم بابازاده، لیلا اقبالی، مهسا قربانی، شکیبا حیدر کلیا، شیوا فاطمی در این دوره از مسابقات حضور داشته‌اند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته