دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 اسفند 1394 - 11:13
حمید درخشان:

پرسپولیس و ذوب‌آهن شانس اصلی قهرمانی هستند/ استقلال اهواز شانسی برای بقا ندارد

کارشناس فوتبال گفت: نمایش و شکل بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن به نحوی است که قطعا از سایر تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.
کد خبر : 72354

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد اینکه کدام تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی در لیگ برتر دارند گفت: «با توجه به روند بازی‌ها من فکر می‌کنم که ذوب‌آهن و پرسپولیس از شانس بالاتری برای قهرمانی برخوردارند. الیته تیم‌های دیگر هم شانس دارند، اما نمایش و شکل بازی این دو تیم به نحوی است که قطعا از سایر تیم‌ها شانس بیشتری برای قهرمانی دارند.»


وی ادامه داد: «فاصله تیم‌های صدرجدول به حدی به هم نزدیک است که اگر یکی از تیم‌ها اشتباه کوچکی انجام دهد، وضعیتش در جدول به خطر می‌افتد. همه تیم‌ها باید حواسشان را جمع کنند تا در هفته‌های پایانی لیگ دچار اشتباهات فردی نشوند.»


درخشان در خصوص تیم‌هایی که در خطر سقوط به لیگ دسته یک هستند افزود: «استقلال اهواز یکی از تیم‌هایی است که هیچ شانسی برای بقا در لیگ ندارد. این تیم از بازیکنان جوان و کم‌تجربه استفاده می‌کند و به همین دلیل شانسی برای بقا ندارد. راه‌آهن و سیاه‌جامگان هم دو تیمی هستند که تاکنون نتایج خوبی را کسب نکردند و اگر می‌خواهند که در لیگ برتر باقی بمانند باید تلاششان را دو برابر کنند تا در هفته‌های پایانی نتایج بهتری کسب کنند.»


کارشناس فوتبال درباره وضعیت استقلال خوزستان و اینکه برخلاف نظر کارشناسان این تیم تاکنون در جمع مدعیان باقی ماند بیان کرد: «استقلال خوزستان در فصل گذشته یکی از تیم‌هایی بود که خطر سقوط به دسته یک را داشت و در بازی پلی‌آف موفق شد در لیگ برتر بماند. اما با درایت مدیریت باشگاه و حفظ عبدالله ویسی این تیم در این فصل نتایج خوبی را کسب کرد. زمانی که یک مربی زمان زیادی در یک تیم حضور داشته باشد شناخت بیشتری نسبت به آن تیم پیدا می‌کند و نقاط ضعف و قوت تیمش را بهتر می‌شناسد. ویسی هم در طول این دو فصل تیمش را خوب شناخت و نتایج خوب این تیم هم به همین دلیل است.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب