دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 14:00

۶۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه به سوی مناطق جنگی بدرقه شدند

طی مراسم باشکوهی دانشجویان دانشگاه های شهرستان مراغه برای بازدید از مناطق جنگی عازم جنوب کشور شدند.
کد خبر : 7234

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تعداد ۶۰ نفر از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه با بدرقه رئیس دانشگاه، هیئت رئیسه و جمعی از دانشجویان بسیجی و کارکنان دانشگاه در کاروان نور عازم مناطق جنگی شدند.


رئیس واحد مراغه در این مراسم گفت: راهیان نور یادآور ایثار بزرگ مردانی است که خون دادند تا خاک مقدسمان و جامعه اسلامی زنده بماند.


دکتر محمدرضا ولیلو با بیان این که دانشگاه آزاد مراغه با ۴ شهید دانشجو در پاسداشت عرصه‌های فرهنگ ایثار و شهادت فعال بوده است، افزود: با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای ۸ سال دفاع مقدس و جانفشانی و از جان گذشتگی جوانان غیرتمند این دیار و یاد آوری مبارزات و فداکاری آن‌ها، وظیفه همه اقشار خصوصا متولیان فرهنگی و مراکز علمی و دانشگاهی است، که غفلت از این مسئولیت بزرگ و کوتاهی در انتقال تجربیات گذشته و تاریخ خونبار نسل‌های انقلابی به آیندگان، خیانت به خون شهدا و انحراف از آرمانهای بنیان گذار و معمار کبیر انقلاب است.


همه ساله در آستانه پایان سال و همگام با سایر دانشگاههای سراسر کشور کاروانهای دانشجویی راهیان نور از دانشگاه آزاد واحد بسیار بزرگ مراغه برای بازدید از مناطق جنگی و تجدید میثاق با خون شهیدان به مناطق جنوب کشور اعزام می‌شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته