دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 اسفند 1394 - 15:09

فرمانده نیروی دریایی ارتش: افتخار نیروی دریایی سرلوحه قرار دادن تدابیر فرمانده کل قواست

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، افتخار این نیرو را سرلوحه قرار دادن تدابیر فرماندهی معظم کل قوا در همه امور دانست.
کد خبر : 72008

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در گردهمایی پایان سال 94 و در جمع کارکنان ستاد نیروی دریایی ارتش ضمن تسلیت فرارسیدن ایام فاطمیه گفت: امیدواریم که اخلاق و سیره این شهیده بزرگوار به خصوص ولایت مداری ایشان، الگو و چراغ راه همه ما قرار گیرد.


سیاری همچنین از همه کارکنان نیروی دریایی ارتش به دلیل دلاورمردی‌ها و تلاش‌هایشان برای نشان دادن اقتدار نیروی دریایی طی سال 94 تشکر کرد و افزود: شما وقتی وظایف خود را در راستای اجرای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و نمایش اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام بدهید آن موقع می‌بینید که چگونه این اعمال شما در رسانه‌ها به‌خصوص رسانه‌های خارجی منعکس و باعث ارتقا سطح بازدارندگی کشور می‌شود.


وی به اقدامات این نیرو در سال 94 اشاره کرد و گفت: خطوط مواصلاتی که مورد تهدید دزدان دریایی بود را حفظ کردیم و امنیت را در آن برقرار کردیم، روابط بین‌المللی خود را افزایش دادیم و در ساخت و ساز و تعمیر و نگهداری کارهای بزرگی را انجام دادیم که همه اینها نشانگر اقتدار نیروی دریایی است.


سیاری افزود: امسال مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش را در دانشگاه دریایی امام خمینی(ره) باحضور فرمانده معظم کل قوا داشتیم که به خوبی انجام شد و همچنین رزمایش بزرگ دریایی ولایت 94 را انجام دادیم که با اقتدار کامل انجام گرفت و نقش به سزایی در توان بازدارندگی کشور داشت.


فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: دست همه شما افتخار آفرینان و زحمت کشان عرصه امنیت را می‌بوسم که در خط ولایت هستید و یاد شهدا را گرامی می‌دارید که باعث عزت ما است.


دریادار سیاری همچنین با تبریک سال نو خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جدید سه مولفه علم، شجاعت و ایمان را که فرماندهی معظم کل قوا برای یک نظامی لازم دانستند، بیش از پیش در خود تقویت کنیم و همانگونه که معظم له فرموده‌اند، نیروی دریایی بسازیم که در شأن ملت بزرگ ایران باشد.


وی گفت: افتخار ما در نیروی دریایی ارتش این است که در تمام مسائل آنچه که سرلوحه امور خود قرار می‌دهیم تدابیر فرماندهی معظم کل قواست و خط و مشی ما همان خط ولایت است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته