دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 11:45

بازدید نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از واحد الیگودرز

نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های لرستان، مرکزی و همدان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اهداف داراز مدت خود ۵ هزار عضو برای هیئت علمی را جذب خواهد کرد.
کد خبر : 7177

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر علی محمد رنجبر در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز با قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از سوی مسئولان این واحد دانشگاهی در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی برای تکمیل کادر هیئت علمی خود از افرادی که دارای مدرک دکتری و دانشجوی دکتری (امتحان جامع داده) باشند و در سامانه جذب هیئت علمی ثبت نام کرده باشند، در صورت اعلام نیاز واحد‌ها و تائید به مدت یک سال برای عضویت در هیئت علمی واحدهای دانشگاهی استخدام می‌شوند.


نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های لرستان، مرکزی و همدان افزود: در این راستا دانشگاه آزاد اسلامی در راستای اهداف بلندمدت خود ۵ هزار عضو هیئت علمی را جذب خواهد کرد.


وی با توجه به وضعیت خوب واحد الیگودرز و همچنین داشتن امکانات و آب و هوای مناسب این شهرستان، از استادان برجسته برای سفر به این شهر و تدریس در این واحد دانشگاهی دعوت کرد.


دکتر خلیل غفاری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز نیز در این بازدید هدف اصلی این واحد را خدمت بیشتر به جامعه علمی و آموزشی دانست و افزود: این واحد دانشگاهی با داشتن ۳۸۰۰دانشجو در چهار مقطع کاردانی، کار‌شناسی، ارشد و دکتری تلاش می‌کنند تا با تربیت نیروهای توانمند علمی به پیشرفت و توسعه کشور کمک کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب