دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 14:35
2 خبر/

انتخاب اعضای هیات علمی دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی در هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز

بیست و نهمین دوره انتخابات هیات مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز، اسفند جاری برگزار شد و پس از شمارش چهار هزار و ۴۷۰ رأی مأخوذه، اعضای دوره جدید هیات مدیره این کانون مشخص شدند.
کد خبر : 71489

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ۹۹ وکیل عضو کانون وکلای مرکز برای عضویت در هیات مدیره با یکدیگر به رقابت پرداختند که در ‌‌نهایت دکتر جلیل مالکی، دکتر علی نجفی توانا، دکتر منصور پورنوری و دکتر بهشید ارفع نیا از استادان هیات علمی دانشکده حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران مرکزی به عنوان اعضای هیات مدیره بیست و نهمین دوره کانون وکلای مرکز به مدت دو سال انتخاب شدند.


از مجموع ۱۸ نفری که برای عضویت در بیست و نهمین دوره هیات مدیره کانون وکلای مرکز انتخاب شدند، چهار نفر از استادان دانشکده حقوق واحد تهران مرکزی هستند که مالکی رئیس دانشکده حقوق و نجفی توانا و ارفع نیا در دوره‌های پیشین نیز به تناوب با کسب رای آحاد وکلای دادگستری در کهن‌ترین کانون وکلای دادگستری که قدمتی بیش از یک قرن را دارد و عضو اتحادیه وکلای بین المللی است در دوره‌های قبلی نیز عضویت داشتند و پورنوری برای اولین بار به این سمت انتخاب شده است.


کانون وکلای دادگستری مرکز ۱۰۶ سال قدمت دادرد و از سال ۱۳۳۱ به موجب لایحه استقلال کانون‌های وکلای دادگستری استقلال یافته است و اکنون باعث پوشش داشتن استانهای تهران، سمنان، یزد، هرمزگان و سیستان و بلوچستان مهم‌ترین امور وکلای دادگستری از صدور و ابطال پروانه وکلای دادگستری و نمایندگی نهاد وکالت در مراجع داخلی و بین المللی را به عهده دارد.


عضو هیات علمی واحد تهران مرکزی برنده جایزه کتاب ابن سینا


عضو هیات علمی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی واحد تهران مرکزی موفق به دریافت جایزه کتاب ابن سینا شد.


در همایش ملی جایزه کتاب سال ابن سینا دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد علوم و تحقیقات برگزار شد مولفین و مترجمین برتر در محورهای مختلف مورد قدردانی قرار گرفتند .


در این همایش در محور اجتماع، کتاب «روش‌های تحقیق در فعالیت‌های بدنی» ترجمه و تالیف دکتر فرشاد تجاری رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و علی محمد امیرتاش به عنوان بهترین کتاب برگزیده انتخاب شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته