دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1393 - 10:21

ساخت یادمان شهدای گمنام واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری بزودی اجرایی می‌شود

هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد یادگار امام خمینی (ره) به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه با غبار روبی مزار شهدا و نثار تاج گل و فاتحه به روح پاک و مطهرشان، با آرمان‌های مقدس شهدا، امام و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.
کد خبر : 7142

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در مراسم معنوی غبارروبی با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (ع)، در سخنان کوتاهی با گرامیداشت یاد و خاطره بنیان گذار انقلاب و شهدای جمهوری اسلامی ایران و شهدای گمنام به خصوص شهدای گمنام این دانشگاه، گفت: با شهدای عزیز پیمان می‌بندیم که همواره در مسیر شهداء باشیم و لحظه‌ای از آرمان های شهیدان غفلت نکنیم.


دکتر سید فرج الله موسوی با بیان اینکه نام و یاد پر افتخار شهدا، در تاریخ اندیشه‌ها با عزت و عظمت، ابدی خواهد ماند، افزود: شهدای سرافراز انقلاب اسلامی در جریان پیروزی انقلاب و همچنین در هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود برای ما استقلال آزادی و جمهوری اسلامی را به ارمغان آوردند که بر همه ما واجب است قدردان این شهدای والامقام باشیم.


موسوی گفت: تمامی اقدامات لازم درخصوص ساخت یادمان شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری انجام و به زودی از سوی خیران اجرایی خواهد شد.


این مراسم به منظور انس بیشتر دانشگاهیان با فضای معنوی شهداء و همچنین تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، امام (ره) و مقام معظم رهبری و به همت بسیج اساتید و با همکاری روابط عمومی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری صورت گرفت.


در جلسه‌ای که قبل از مراسم غباروبی و با حضور رئیس، هیئت رئیسه و ساروغیان قائم مقام بسیج اساتید استان تهران در سالن کنفرانس ریاست برگزار شد، دکتر پهلوانی رئیس بسیج اساتید واحد، با حفظ سمت طی حکمی از سوی فرماندهی سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران به سمت مسئول امور بانوان سازمان بسیج جامعه زنان استان تهران معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته