دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 20:02

بنگر: از قلعه نویی چنین بازیکنی بعید است/ فوتبال که تنیس روی میز نیست

کاپیتان پرسپولیس گفت: سرمربی سینا عشوری بزرگ ماست و لی او آبروی مربی اش را برد.
کد خبر : 71350

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، محسن بنگر بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تساوی مقابل تراکتورسازی گفت: «بازی خوبی داشتیم، اما توپها وارد گل نشد.»


وی درباره حضور تماشاگران زیاد در این دیدار عنوان کرد: «وقتی خوب بازی می‌کنیم مشخص است که تماشاگر می‌آید، اما امروز روز خوب اخباری بود، مبارکش باشد.»


بنگر در پاسخ به این سؤال که شما می‌توانستید با برد به قهرمانی نزدیک شوید، عنوان کرد: «ما خیلی از بازی‌ها را می‌توانستیم ببریم که نشد.»


کاپیتان پرسپولیس درباره درگیری‌های این بازی و قضاوت داور مسابقه گفت: «داوری خوب بود در فوتبال باید درگیر بشوی نه اینکه ناز کنی، فوتبال که تنیس روی میز نیست. متاسفانه احترام‌ها از بین رفته است، برای قلعه‌نویی متاسفم که تیمش چنین بازیکنانی دارد. بازیکنان حریف 10 سال از من کوچکتر است ولی بی‌احترامی می‌کند. اما اشکال ندارد، او جوان است و سرمربی‌اش بزرگ ماست.»


وی درباره اینکه شما در چند وقت اخیر روی ضربات ایستگاهی کار کردید، اما دوباره از همین صحنه گل خوردید، گفت: «تراکتورسازی در این مورد قوی است، اما این بحث فنی را از مربی بپرسید.»


بنگر درباره شانس قهرمانی سرخپوشان گفت: «ما بازی به بازی پیش می‌رویم و به دنبال قهرمانی هستیم اما سهمیه را نیز می‌خواهیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته