دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 اسفند 1394 - 10:58
در گفت‌وگو با آنا

محمدرضا عباسی: قهر کاظمی بخاطر گل نزدن بازیکنان بود/ به هر سه بازیکن یک آپارتمان می‌دهیم

مالک سیاه‌جامگان گفت: با توجه به اینکه قیمت آپارتمان‌ها بیشتر از مبلغ بدهی یک بازیکن است، تصمیم گرفتیم تا یک آپارتمان را به سه تا چهار بازیکن واگذار کنیم.
کد خبر : 71242

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سیاه‌جامگان در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در اهواز مغلوب استقلال خوزستان شد تا شانسش برای بقا در لیگ برتر کم شود. فرهاد کاظمی که از وضعیت بازیکنان بازی بازیکنانش ناراحت بود، یک جلسه در تمرینات این تیم شرکت نکرد تا سیاه جامگان بعد از مشکلات مالی وارد حواشی جدیدی شود.


محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل قهر فرهاد کاظمی و شرکت نکردن او در تمرینات سیاه جامگان گفت: «فرهاد کاظمی زحمات زیادی برای تیم می‌کشد و توقع دارد که بازیکنان تمام تاکتیک‌هایی که در تمرینات مرور می‌کنند را در زمین بازی اجرا کنند. در بازی مقابل استقلال خوزستان هم با وجود فرصت‌های زیادی که داشتیم در نهایت بازی را واگذار کردیم در حالی که خود کاظمی اعتقاد داشت که باید با اختلاف دو گل بازی را می‌بردیم.»


وی ادامه داد: «زمانی که یک تیم در بازی فرصت‌های زیادی را از دست دهد و در نهایت بازی را واگذار کند، کادر فنی ناراحت می‌شود و علت قهر سرمربی تیم هم ناراحتی از دست بازیکنان بود، در حالی که این مساله را به مشکلات مالی باشگاه ربط دادند و این موضوع هیچ ربطی به مسائل مالی نداشت.»


در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر اینکه بازیکنان سیاه جامگان در قبال طلب خودشان از باشگاه آپارتمان گرفتند منتشر شد. عباسی در این مورد بیان کرد: «کل بدهی باشگاه به بازیکنان حدود 550 میلیون تومان است. خوشبختانه مبلغ قرارداد بازیکنان ما بالا نیست. طبق صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتیم قرار بر این شد که به آنها آپارتمان دهیم. همه بازیکنان هم از این قضیه استقبال کردند و قرارداد واگذاری آپارتمان‌ها هم نوشته شد.»


مدیرعامل سیاه جامگان افزود: «به طور میانگین باشگاه باید تا اینجای مسابقات حدود 60 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کرد و بر همین اساس نفری 50 میلیون تومان بدهی باشگاه به بازیکنان بود. با توجه به اینکه قیمت آپارتمان‌ها بیشتر از مبلغ بدهی یک بازیکن است، تصمیم گرفتیم تا یک آپارتمان را به سه تا چهار بازیکن واگذار کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب