دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1394 - 11:48

رتبه بر‌تر مقالات عضو هیات علمی واحد شهر قدس در کنفرانس بین‌المللی نانو

عضو هیات علمی واحد شهر قدس به عنوان سخنران ویژه کنفرانس بین‌المللی نانو در کشور رومانی با ارائه دو مقاله در لیست بر‌تر حائز رتبه شد.
کد خبر : 71191

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر زهرا خلج از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس در کنفرانس بین‌المللی نانو در جمع استادان از کشورهای آمریکا، اسلوتی، بلژیک، رومانی، کرواسی، لهستان، مجارستان، مالزی، با ارئه دو مقالهISI به عنوان سخنران ویژه این کنفرانس حائز رتبه شده و مقالات وی در ژورنال ISI برای چاپ مورد پذیرش قرار گرفت.


کنفرانس بین المللی نانو در تاریخ ۱۲ الی ۱۴ نوامبر ۲۰۱۵ در کشور رومانی، شهر کلوج برگزار شد.


دراین میان مراکز علمی و صنعتی معتبر از جمله انجمن شیمی- ریاضی اروپا (European Society of Mathematical Chemistry) و شرکت «می‌دارم ابراسیوز» (Midarom Abrasives) و دانشگاه UBB شهر کلوج از جمله حامیان برگزاری این کنفرانس بودند.


در این کنفرانس استادان و پژوهشگرانی از کشورهای آمریکا، اسلونی، ایران، بلژیک، روسیه، رومانی، کرواسی، کانادا، لهستان، مجارستان، مالزی و یونان حضور داشتند.


زهرا خلج، استادیار دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس و دکتر علی ایرانمنش، استاد دانشگاه تربیت مدرس در جمع اعضای کمیته علمی این کنفرانس قرار داشتند. در سه روز برگزاری در مجموع ۵۷ مقاله به صورت پوستر و سخنرانی ارایه شد.


عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس به عنوان سخنران کلیدی به دو سخنرانی با موضوعات کاربرد‌های نانو فناوری در ساخت الماس و کربن شبه الماس و روش مورد مطالعه به صورت تخصصی پرداختند.


دو مقاله ارایه‌شده (با عنوان زیر) در این حوزه در لیست مقالات بر‌تر قرار گرفته است و برای چاپ در ژورنال ISI منتخب کنفرانس مورد پذیرش قرار گرفت:


Diamond-Like Carbon Films: Growth، Characterization and Properties . Growth of Diamond NanocrystalsUsing PECVD and HFCVD Techniques


در حاشیه برگزاری کنفرانس جایزه بورسیه تحصیلی دانشجویی به دانشجوی دکتری خانم «پاروان مولدوان» از دانشگاه بابس-بولیای کشور رومانی تعلق گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته