دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 اسفند 1393 - 14:03

انتخابات شورای مرکزی مجمع اسلامی استادان واحد سراب انجام شد

نخستین شورای عمومی و انتخابات شورای مرکزی تشکل مجمع اسلامی استادان واحد سراب در مورخ ۱۳-۱۲-۹۳ با حضور اکثریت اعضای هیئت علمی عضو تشکل و نماینده رئیس دانشگاه در تشکل‌های دانشجویی استان آذربایجان شرقی مهندس پروال برگزار شد.
کد خبر : 7033

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر امینی رئیس دانشگاه آزاد واحد سراب با ارائه گزارش در خصوص وضعیت تشکل اسلامی - سیاسی استادان واحد که با عضویت حدود ۵۰ درصدی اعضای هیئت علمی کار خود را شروع کرده است، با توجه به اهمیت فعالیت تشکل استادان، گفت: فعالیت تشکل استادان با برنامه ریزی و فعالیت منسجم و مستمر قانونمند در چارچوب لازم و براساس منویات مقام معظم رهبری و بر محور مصوبات شورای فرهنگی برای دستیابی به دانشگاهی پویا و بانشاط همراه با آگاهی‌های اجتماعی، سیاسی و به خصوص فرهنگی صورت می‌گیرد و همه باور داریم که توسعه فرهنگی مقدمه و پیش شرط توسعه بوده و تشکل‌ها بازوان تخصصی و تعهدی دانشگاه و عاملی برای ارتقای سطح فرهنگی اساتید هستند.


مهندس پروال به نقش موثر تشکل‌های استادان در امور دانشگاهی و سیاسی دانشگاه پرداخت و گفت: دکتر میرزاده، حجت الاسلام طه هاشمی و دکتر قدمیاری تاکید جدی بر شکل گیری تشکل‌ها دارند و حمایت‌های همه جانبه از تشکل‌های اسلامی – سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی را دارند و اخیرا با بخشنامه جدید در پی ارتقای تشکل‌ها هستند.


وی هم چنین تاکید کرد که تشکل‌های استادان باید مستقل و به دور از حاشیه‌های مختلف باشند.


در پایان نشست انتخابات شورای مرکزی مجمع اسلامی استادان برگزار شد و دکتر بهنام خانی‌زاده، دکتر جعفر اکبر مهر، مهندس هادی بدری، دکتر جلیل خندقی و دکتر محمد علی دادخواه به عنوان شورای مرکزی انتخاب شدند.


همچنین مهندس یونس سلامی و مهندس محمد گل محمدی به عنوان اعضای علی البدل معرفی شدند.


همچنین با رای گیری اعضای شورای مرکزی بهنام خانی‌زاده به عنوان دبیر مجمع اسلامی تشکل استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب معرفی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته