دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 اسفند 1394 - 16:47
مسابقات شطرنج و تنیس روی میز پسران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر

تیم‌های صعودکننده از مرحله گروهی تنیس‌روی میز مشخص شد + نتایج دور یک‌شانزدهم

در مرحله گروهی مسابقات شطرنج و تنیس روی میز پسران دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در بوشهر که با حضور ۲۴ تیم برگزار شد، پس از انجام ۳۰ دیدار تیم‌های راه یافته به مرحله حذفی مشخص شدند.
کد خبر : 70143
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بوشهر، مسابقات سراسری تنیس روی میز دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی واحد بوشهر در سالن شهید محسن چکاه مجموعه ورزشی امیرالمؤمنین (ع) در حال برگزاری است با شناخت تیم‌های صعود کننده به دور حذفی وارد مرحله تازه‌ای شد.


با بازی‌های انجام شده از گروه اول مسابقات دو تیم زنجان و خوزستان راهی مرحله حذفی شدند و تیم‌های تهران و آذربایجان شرقی تیم‌های صعود کننده از گروه دوم بودند. تیم‌های صعود کننده از گروه‌های سوم و چهارم به ترتیب قزوین، کرمانشاه و مازندران و گیلان بودند.


در سوی دیگر جدول مسابقات و در گروه‌های پنجم تا هشتم، از گروه پنجم تیم‌های اصفهان و کردستان، از گروه ششم اردبیل و البرز، از گروه هفتم فارس و نجف آباد و از گروه هشتم آذربایجان شرقی و بوشهر میزبان مسابقات به مرحله یک شانزدهم رسیدند.




با قرعه کشی به عمل آمده در مرحله یک شانزدهم نهایی و حذفی بازی‌ها با انجام ۸ دیدار پیگیری خواهد شد.


در بازی اول ابتدا دو تیم خوزستان و فارس با هم دیدار خواهند کرد و سپس تیم‌های گیلان و اصفهان به مصاف هم خواهند رفت. در دیگر بازی‌ها نیز البرز و آذربایجان غربی با هم مسابقه خواهند داد و دیگر تیم آذری یعنی آذبایجان شرقی با قزوین پیکار خواهد کرد.


در ۴ دیدار دیگر این مرحله تیم‌های مازندران با زنجان، کردستان با بوشهر، نجف آباد با کرمانشاه، اردبیل با تهران مسابقه خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته