دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 اسفند 1394 - 14:24

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی به مجلس شورای اسلامی راه یافت

دکتر سید تقی کبیری عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی با کسب اکثریت آرا، به‌عنوان منتخب مردم شهرستان خوی به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
کد خبر : 69858

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست خبری با اصحاب رسانه، نتایج انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان های 17 گانه استان را اعلام کرد و گفت: «یک میلیون و 505 هزار و 486 نفر در انتخابات هفتم اسفند استان آذربایجان غربی شرکت کردند.»


علیرضا رادفر با بیان این خبر افزود: «دکتر سیدتقی کبیری با کسب 73694 رای به عنوان نماینده مردم شهرستان خوی و چایپاره انتخاب شد.»


به گزارش آنا، سید تقی کبیری از سال 1374 به عنوان استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی مشغول خدمت است.


فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی دکتر سید تقی کبیری بعد از دفاع مقدس آغاز شد و در جبهه علم و تحقیق و پژوهش، قله های رشد و تعالی را یکی پس از دیگری فتح کرد و از سال 1374 به عنوان استادیار و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی مشغول خدمت شد.


دیری نپایید که وی به جایگاه معاونت پژوهشی، مدیریت آموزشی، مدیریت گروه های ارشد علوم قرآن و حدیث و فقه و حقوق ارتقا پیدا کرد و به تدریس در مقاطع مختلف از جمله دکترای تخصصی پرداخت.


کبیری در کنار فعالیت های دانشگاهی، چندین سال کارشناس برنامه های مختلف در صدا و سیما شد و هم اکنون مسئولیت مرکز فرهنگی دانشگاهی امام خمینی(ره) در استان آذربایجان غربی را برعهده دارد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته