دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1394 - 12:32
در گفت‌وگو با آنا

ذبیح‌الله پورشیب: مشخص شدن وضعیت کاراته به نفع ملی‌پوشان است/ دانشگاه آزاد به دنبال قهرمانی در مسابقات لیگ است

کاراته‌کا تیم ملی گفت: وزارت ورزش باید هر چه زودتر تکلیف ریاست فدراسیون را مشخص کند تا این رشته ورزشی از حالت بلاتکلیفی خارج شود.
کد خبر : 69614

ذبیح الله پورشیب دارنده مدال نقره لیگ جهانی کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص وضعیت فدراسیون کاراته گفت: «من به عنوان بازیکن تیم ملی وظیفه دارم که نهایت تلاش خودم را در مسابقات بین المللی انجام دهم تا از اعتبار کاراته ایران در عرصه بین المللی دفاع کنم و مسائل مدیریتی فدراسیون در حوزه اختیارات من نیست، اما نکته مهمی که در این مورد وجود دارد این مساله است که فدراسیون باید برای شرایط اردوهای تیم ملی برنامه ریزی داشته باشد. اردوهای تیم ملی اوایل سال 95 آغاز خواهد شد و همه ملی‌پوشان انتظار دارند تا در یک شرایط اردویی مناسب شرکت کنند.»


وی ادامه داد: «مشخص شدن وضعیت فدراسیون کاراته قطعا به نفع کاراته ایران است. وزارت ورزش باید هر چه زودتر تکلیف ریاست فدراسیون را مشخص کند تا این رشته ورزشی از حالت بلاتکلیفی خارج شود.»


پورشیب در مورد مسابقات تیم ملی کاراته در سال 95 بیان کرد: «در سال آینده مهمترین مسابقات یعنی رقابت‌های جهانی را پیش رو داریم که آبان ماه 95 در اتریش برگزار خواهد شد. مسوولان فدراسیون از حالا باید به فکر برگزاری اردوهای مناسب جهت بالا رفتن آمادگی ملی‌پوشان کاراته باشند. تیم ملی کاراته به عنوان مدافع عنوان قهرمانی در رقابت‌های جهانی اتریش شرکت خواهد کرد و قطعا همه تیم‌ها حساب ویژه‌ای روی ایران باز می‌کنند.»


کارته‌کا تیم دانشگاه آزاد اسلامی در رابطه با وضعیت این تیم در مسابقات لیگ کاراته افزود: «تیم دانشگاه آزاد اسلامی وضعیت خوبی در لیگ کاراته دارد. همه اعضای تیم مصمم هستند تا در یک هفته پایانی رقابت‌ها با تمام قوا بتوانند عنوان قهرمانی رقابت‌ها را کسب کنند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته