دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 16:25

قهرمانی والیبال خواهران دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان در استان همدان

تیم والیبال دانشجویان خواهر دانشگاه آزاد تویسرکان در مسابقات استانی که در واحد همدان برگزار شد، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.
کد خبر : 6919

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عباس ویسی مسئول تربیت بدنی واحد تویسرکان گفت: در این دوره از مسابقات ۴ تیم از واحدهای همدان، تویسرکان، ملایر و بهار حضور داشتند که در ‌‌نهایت تیم واحد تویسرکان با غلبه بر تیم های ملایر و بهار عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.


اعضاء تیم والیبال واحد پس از کسب این عنوان به همراه معاون دانشجویی و مسئول تربیت بدنی در دیدار با رئیس واحد گزارش مختصری از نحوه برگزاری این مسابقات ارائه کردند و دکتر بابایی نیز با تبریک و قدردانی از زحمات اعضای تیم و مسئولان حوزه دانشجویی و تربیت بدنی برای وی در تمامی مراحل زندگی بویژه ورزشی آرزوی موفقیت کرد و برای تقویت همه جانبه و بهبود وضعیت تیم‌های ورزشی تا حد امکان قول مساعدت و همکاری داد.


تیم والیبال واحد تویسرکان با نفرات زیر در این مسابقات شرکت کرده بود:


۱- نعیمه مصطفایی ۲- مینو ولیدی ۳- کیانا ذوالقدری ۴- سحرصادقی ۵- سوما خسروی‌زاده ۶- نعیمه کزازی ۷- سهیلا کاظمی ۸- لیلی بیرامی ۹- الهه بیات ۱۰- حسنی فضلعلی ۱۱- مینا ربیعی ۱۲- پوران دهقانی. سرپرست و مربی تیم: شیرین اسمی


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب