دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 اسفند 1394 - 14:29

270 آتش‌نشان، آماده باش در روز انتخابات

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تأمین ایمنی انتخابات در روز جمعه با حضور حدود 270 آتش نشان خبر داد.
کد خبر : 69162

سید جلال ملکی در گفت و گو با آنا در رابطه با استقرار آتش‌نشان در روز برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای شورای اسلامی، گفت: روز جمعه، علاوه بر اینکه تمام 121 ایستگاه آتش نشانی تهران در آماده باش کامل هستند در 89 نقطه از شهر نیز آتش نشانان استقرار خواهند داشت.


وی با بیان اینکه استقرار آتش نشانان در میادین،‌ معابر اصلی و شعب شلوغ اخذ رأی همچون حسینیه ارشاد، مسجد نبی، مسجد ابوذر، مسجد ارشاد و ... خواهد بود،اظهار کرد: استقرار آتش نشانان همزمان با آغاز رأیگیری در شعبات اخذ رای آغاز شده و تا پایان رأیگیری ادامه خواهد داشت.


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به بازرسی مدیران ارشد از استقرار آتش نشانان افزود: با توجه به اینکه اکثر شعبات اخذ رأی مساجد و مدارس هستند از این رو در طول سال بارها از سوی کارشناسان آتش نشانی مورد بازدید ایمنی قرار گرفته و کپسول‌های آتش نشانی آنها نیز شارژ شده است.


ملکی ادامه داد: در مجموع 267 آتش نشان به علاوه فرماندهان و روسای آتش نشانی در روز هفتم اسفند تأمین ایمنی انتخابات در پایتخت را بر عهده خواهند داشت.


وی با دعوت از آحاد مردم برای مشارکت در انتخابات و تعیین سرنوشت خود اظهار کرد: در صورت بروز هر نوع حادثه احتمالی لازم است شهروندان با حفظ خونسردی خود با 125 تماس گرفته و اولویت خروج را به سالمندان، کودکان و بانوان بدهند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته