دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 اسفند 1394 - 15:47

بازدید اعضای کمیته نانو فناوری وزارت علوم از واحد علوم دارویی برای راه‌اندازی رشته بایوممتیک

دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دارویی، نخستین واحدی است که رشته بایوممتیک را در ایران راه‌اندازی خواهد کرد و یکی از دلایل آن نیز تکمیل سبد نانو تکنولوژی کشور، تقویت کارآفرینی و پیشتاز بودن در عرصه علمی این رشته است.
کد خبر : 68972

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، صبح امروز اعضای کمیته نانو فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور تصویب رشته بایوممتیک در واحد علوم دارویی از این واحد دانشگاهی بازدید کردند.


امروز جلسه‌ای با حضور دکتر علی حسینخانی و دکتر رضا فلامکی، اعضای کمیته نانو فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، هیات رئیسه، برخی استادان و مدیران گروه به منظور ارزشیابی و تصویب رشته بایوممتیک در این واحد برگزار شد.


دکتر میثم مباشری عضو هیات علمی واحد علوم دارویی در این جلسه به ارائه معرفی واحد، زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری لازم برای رشته مورد درخواست، چارت درسی، استادان پیشنهادی و امکانات موجود در واحد پرداخت.


این جلسه با پرسش و پاسخ درباره نقشه راهبردی، برنامه‌های آینده پژوهشی، کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی رشته مورد نظر ادامه یافت.


سپس هیات بازدید کننده از مراکز تحقیقاتی واحد علوم دارویی و به‌ویژه از آزمایشگاه‌های تخصصی نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، سایر امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی بازدید کردند.


به گزارش آنا، پایه و اساس رشته بایوممتیک بر الهامات برگرفته از طبیعت است و می‌تواند موجب ایجاد تحولات فناوری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب