دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1393 - 15:40
برای نخستین بار؛

سمینار انگلیسی «محمد امین» در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر برگزار شد

برای نخستین بار، سمیناری به زبان انگلیسی با عنوان «محمد امین» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار و مورد استقبال بی‌نظیر دانشجویان قرار گرفت.
کد خبر : 6892

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر و با همکاری موسسه محمد (ص)، سمینار «محمد امین» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد که برای اولین بار، سخنرانان به زبان انگلیسی به معرفی ابعاد برجسته شخصیتی حضرت رسول اکرم‌ (ص) پرداختند.


در این سمینار که مزین به نام پیامبر عظیم الشأن اسلام بود، حسین آزادی، دانش آموخته مقطع کار‌شناسی زبان انگلیسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر به تبیین صبر و بردباری پیامبر و تاثیرات صبر بر روی زندگی پرداخت.


در ادامه مصطفی اختیاری، دانش آموخته کار‌شناسی ارشد زبان انگلیسی از دانشگاه گیلان، در خصوص صداقت و امانت داری پیامبر صحبت کرده و پس از آن سالار احمدی، دانش آموخته کار‌شناسی زبان انگلیسی از دانشگاه شهید بهشتی در زمینه جایگاه سپاسگزاری و احترام در زندگانی گهربار حضرت رسول اکرم (ص) سخنرانی کرد.


موسی علی‌پور، دیگر دانش آموخته کار‌شناسی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر که مجری‌گری سمینار «محمد امین» را عهده دار بود گفت: موضوع اصلی این سمینار، یادآوری چند خصوصیت برجسته پیامبر اکرم (ص) بود. ویژگی‌هایی مثل: صداقت و امانت داری، صبر و بردباری، سپاسگزاری و مهر و محبت ایشان که از ویژگی‌های لازم هر انسانی است.


وی افزود: هدف از برگزاری این سمینار یادآوری این مطلب بود که هم اکنون در میان ما کسی وجود دارد که تمامی ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) را داشته و می‌تواند الگویی زنده برای همه ما باشد تا بتوانیم به سعادت دنیوی و اخروی برسیم و آن شخص کسی نیست جز حضرت صاحب الزمان (ع).


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته