دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 اسفند 1394 - 15:13

برگزاری آخرین جلسه شورای فرهنگی واحد یادگار امام (ره) شهرری در سال۹۴

آخرین جلسه شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری، با حضور دکتر سید فرج الله موسوی رئیس واحد یادگار امام (ره) شهرری و اعضای شورای فرهنگی این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 68746

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: «با توجه به اینکه اقوال مختلفی درباره روز شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) از سوی مورخان و محدثان نقل شده، شیعیان هر ساله هر دو مناسبت را به عزاداری می‌پردازند. اما اکثر بزرگان سوم جمادی الثانی مصادف با ۹۵روز پس از رحلت پیامبر (ص) را معتبر‌تر می‌دانند.»


دکتر سیدفرج الله موسوی با بیان اینکه جابر بن عبداللَّه از پیامبر خدا (ص) نقل کرده است: باید به خورشید بپیوندید و هرگاه که آن از دید شما دور شد باید از ماه پیروى کنید و چون ماه نیز از شما دور شد، زهره را مقتداى خود سازید و چون ستاره زهره هم از دید شما پنهان گشته به ستاره دو برادران بپیوندید، مردم گفتند:‌ای رسول خدا خورشید و قمر و زهره و فَرقَدان چه هستند؟ فرمود: من خورشیدم، و على ماه است و زهره؛ فاطمه، و فرقدان، حسن و حسین‌اند، افزود: «حضرت فاطمه زهرا (س) الگوی تمام عیار اسلام و نمونه انسان کامل و وارسته است و این شخصیت آسمانی بهترین الگو برای سبک زندگی همه ما به ویژه زنان عالم است.»


معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام (ره) شهرری و دبیر شورای فرهنگی نیز با تسلیت شهادت فاطمه زهرا (س) به ارائه گزارشی از فعالیت‌های فرهنگی انجام گرفته یکسال اخیر در واحد یادگار امام (ره) شهرری پرداخت.


دکتر عبدالرضا فرهادیان با بیان اینکه در مدت حضور خود در سمت دبیری شورای فرهنگی تمامی اقدامات و مصوبات انجام گرفته حسب مقررات و با نظر جمعی شورا صورت پذیرفته است، افزود: «برخود لازم فرض و لازم می‌دانم از تلاش و زحمات یکساله اعضای شورای فرهنگی واحد قدردانی کنم.»


در ادامه اعضای شورای فرهنگی دانشگاه به بیان نظر و دیدگاه‌های خود درباره مسایل فرهنگی دانشگاه و طرح‌های رسیده به دبیرخانه شورای پرداختند و در ‌‌نهایت برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، و مذهبی در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.


در پایان این مراسم فرهادیان معاون دانشجویی و فرهنگی و دبیر شورای فرهنگی واحد با اهدای تقدیرنامه از زحمات موسوی رئیس شورا و اعضای آن قدردانی کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته